zondag 31 maart 2013

Snailmail, Pasen en haken

Gisteren na een dag school en daarna een vergadering, lag er thuis een envelop op mij te wachten! Oeh spannend, van wie zou het zijn??? Het is de snailmail van Carla van maaksels van carla k. En ze heeft me heel erg verwend met labeltjes, kaartjes, adreslabels in de vorm van dieren, garen om armbandjes te maken, post-its van de smurfen en had ze een mooie envelop gemaakt van een bladzijde uit een boek met daarin een leuke brief!! Helemaal super, dank je wel Carla!!!




Vandaag hebben we met ons 4-en lekker thuis gelunched met overheerlijke broodjes en niet te vergeten eitjes natuurlijk!



En gisteravond deed ik een nieuwe poging om te haken! De vorige keer was met Zpagetti, dit keer met super dikke wol. Ik gebruikte de 9mm haaknaald en het ging best goed! Liet alleen aan begin van het lapje aan beide kanten een steek liggen hihi, maar best tevreden met hoe het tot nu toe gaat! Nu gewoon steeds een iets dunner draad uitproberen, dan kom ik hopelijk vanzelf op de juiste draad spanning...


Wens ik iedereen nog een fijne 2e Paasdag, hier in de VS kennen ze dat niet... Manlief moet morgen dus gewoon aan het werk en dochters weer naar school. Nog 1 week, dan hebben de meiden een week vakantie!


10 opmerkingen:

  1. wat een gezellige post geniet ervan
    en wat ziet het er gezellig bij je uit
    fijne dag alhoewel de kids gewoon naar school moeten

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij ook een fijne tweede paasdag ookal hebben je dat daar niet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat ben jij verwend zeg!!!
    en wat leuk dat je gaat leren haken, komt best goed hoor.
    Ik heb het 3 jaar geleden met you tube geleerd, dus als ik het kan....
    fijne dag vandaag, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk,
    nee??kennen ze daar geen pasen?wel raar zeker?toch een hele fijne dag

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het gaat steeds beter met haken hè? Oefening baart kunst!
    Wat een leuke post. Hopelijk komt mijn Flop ook aan, die is woensdag verstuurd.

    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus jullie hebben over een week vakantie? Dan kan je gaan aftellen. Dat is zo! Is dat dan voorjaarsvakantie ofzo? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi haakwerk al!! En gezellige Paaslunch :) Wel gek dat jullie geen tweede Paasdag hebben!
    Gelukkig wel bijna vakantie :)

    Fijne dag en veel liefs!
    Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke post heb je ontvangen!
    groeten cream@

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!