donderdag 28 maart 2013

Thanks allemaal!

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige bericht. Niet altijd even leuk voor een ander om te lezen, maar wel lekker om het soms even van je af te kunnen schrijven!!

En het doet me erg goed, al die lieve reacties!!

Heb het eerste van mijn lijstje af kunnen strepen, vanavond kan ik deel 2 daarvan hopelijk ook wegstrepen. Heb namelijk 1 leerlinge die het zo goed doet, dat we er aan zaten te denken haar volgend jaar een klas over te laten slaan. Zelf was ik het daar niet zo mee eens, ze zou dan een heel jaar grammatica en spelling e.d. missen en als niet-Nederlandse is dat misschien toch wat teveel gevraagd... Dus kwam ik met het voorstel om haar vanaf nu naar groep 5 over te plaatsen, en dan volgend schooljaar mee te laten gaan naar groep 6. Zo pakt ze van alle schooljaren toch wat mee!! Nu afwachten wat de ouders daarvan vinden en natuurlijk het meisje zelf...

En zojuist werd ik toch ook weer heel blij van/ door mijn blog!! Onbewust vrolijkten Ellen en Daphne me weer op, want ik kreeg van hun post!!! Van Ellen een lief om haakt kaartje en van Daphne een mooie kaart met lieve haakseltjes erbij, ook een gehaakt Nederlands vlaggetje!! Ik ben dol op al deze gehaakte spulletjes, thanx ladies!!!


(Helaas is de foto niet zo scherp...)

En gisteren kreeg ik van Readkapke het setje gutsjes binnen die ik had besteld! Ze had (heeeeel lief!!!) er ook nog een rolletje tape bij gedaan, dank je Marjon!! Readkapke's eerste reis overzee heeft ze goed doorstaan!! ;-) Straks meteen maar even uitproberen!!



En toen kwam er zojuist ook nog een mailtje binnen en zag ik dat ik nu zomaar op 78 volgers zit!!! Tijd dus om zo bezig te gaan met het trekken van een winnaar, ik ga eens kijken of ik dat Random geval ook kan gebruiken... :-) 

En dat betekent dat ik vandaag dus zomaar 2 give away mag verloten!!

Goh, hoe mijn blog mij weer een stuk vrolijker kan maken!!!

5 opmerkingen:

  1. ha ha je bent niet BIJ te houden

    geniet maar lekker van je mooie en lieve post

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, wat leuk dat m'n kaart is aangekomen! En ook nog op een goed moment om je op te vrolijken :)
    Heel fijn weekend alvast, sterkte met je moeder (wel heel fijn dat alles goed is gegaan!!) en hang in there! Hopelijk wordt het snel lekker zonnig!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet maar fijn van je lieve en leuke post hoor.
    Je gaat super met je volgers.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha daar krijg je energie van hey Elise,
    van post en van mede bloggers die je blog leuk genoeg vinden om te volgen ! Fijn dat mn kaartje is aangekomen !

    je hebt gutsjes gekocht bij Readkapke dus ik neem aan dat je gaat proberen stempels te maken ! ben zeer benieuwd hoe je dat bevalt !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je vorige post had ik helemaal niet gelezen jeetjehoop dat het idd beter gaat na die leuke post


    het gutssetje van readkapke heb ik ook bij haar gekocht ben benieuwd naar je stempels die je gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!