vrijdag 8 maart 2013

Het zonnetje lacht...

.... de lucht is blauw,
Naar buiten met die was, en nu gauw!!!!

Heerlijk, de lente is ook hier nu begonnen!!! Heerlijk om de was weer buiten te kunnen laten drogen!! De gasten vroegen me vanmorgen al aarzelend (zou ze dat wel willen doen????) of ik wat was voor hun kon doen... Tuuuuuurlijk, no problemo!!!! Zelf had ik er al een was (van onszelf) in zitten, de eerste extra was is klaar en hangt ook al buiten, de tweede gasten was draait!! Straks nog een extra was en kijken hoever ik dan met mijn eigen was kom... Morgen weer een dag toch???

Ons kleine meiske begint weer een beetje op te krabbelen!!! Gisteren een paar biscuitjes gehad die erin zijn gebleven, vanmorgen ook weer 1 gegeten. Drinken gaat ook nog goed, dus hopelijk gaat het nu de goede kant weer op. Ze zal nog wel een paar daagjes nodig hebben om weer aan te sterken, maar alles op zijn tijd!!! Er zijn tenminste weer wat praatjes, dus nu maar hopen dat het ergste voorbij is!!!

Straks misschien nog even een beetje met haar knutselen... Als ze puf heeft...

Iedereen een fijn weekend!!!

6 opmerkingen:

  1. gelukkig want zieke kindjes is maar niks !
    en ze zal nog moeten aansterken jah :-)
    maar het gaat de goeie kant op, wens je een heel fijn weekeinde,

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oo fijn dat ze er weer een beetje is,nu aansterken en het knutselen komt wel weer...nou en die was hoef ik hier niet buiten te hangen,kou/sneeuw verwacht enz,,,,,jak..noflik wiekyn X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat de lente bij jou is begonnen, wij dachten dat hier ook maar het gaat weer vrrrrrriezen, brrrrrrt. De post is onderweg !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie net dat het hier ook maar van korte duur is... Vanaf zondag weer regen.... Ik hoop dat ik jouw post maandag kan versturen!!!

      Verwijderen
  4. Gelukkig dat het al weer wat beter gaat.
    Ik ben je adres kwijt mail je dat nog even dan kan vandaag het pakketje op de post.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed om te horen dat het wat beter gaat met de kleine meid! Hier regent het helaas, dus de was moet nog binnen hangen... :-/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!