donderdag 14 maart 2013

Zpagetti: the results

Terwijl jullie heerlijk op 1 oor lagen in Nederland en België, ging ik verder met het knippen van de t-shirt yarn/ Zpagetti. Ook begon ik met een poging er iets van te maken... Dat viel nog niet mee!! 

Ik wilde proberen een haarband van de Zpagetti te breien op de ronde loom en nam eerst de op-een-na-kleinste maat (normaal gesproken de juiste maat voor een kindermuts). Na het afwerken bleek deze veel te klein!!! Opzij gelegd, want tijdens het maken was ik al 3 keer opnieuw begonnen, het wou niet zoals ik het wilde.

Dus een maatje grotere loom gepakt. De bedoeling was een haarband voor de oudste met haar lange haar, maar deze was, na afwerking, nog steeds niet groot genoeg voor haar... Maar wel voor de jongste, die wilde de haarband graag proberen!! Hieronder het resultaat:




Toen de eerste (te kleine) haarband weer uit elkaar gehaald en de kleine ronde loom gebruikt, doel was nu een armband. Waarom ik het mezelf moeilijk maakte om voor zoiets smals 2 kleuren te gebruiken... geen idee... Maar uiteindelijk is ook de armband gelukt!




Daarna was ik wel even klaar met het gepruts hihi...

Ik heb nog Zpagetti over en bedenk me dat ik nog te kleine shirts van de jongste apart heb gelegd... Morgen misschien verder knippen??



Verder ben ik in de tussentijd ook nog verder gegaan met de cup cake stand, deze wil ik zondag klaar hebben wanneer we nog een feestje vieren. Hopelijk gaat dat lukken!!

Verder wil ik alle nieuwe volgers welkom heten!! Leuk dat jullie mijn (on)zinnigheden willen lezen en bekijken!! ;-)

Fijne dag allemaal!!

6 opmerkingen:

  1. Ik vind je zeer zinnig bezig hoor.
    Wat leuk en wat een inspiratie heb je zeg.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Je 'gepruts' was het meer dan waard ;) Wat een super coole haarband en amrband!! Leuke foto's :D

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die haarband is echt leuk!
    Tsja, twee kleuren gebruiken is meer werk dan met 1 kleur werken maar het resultaat is heel mooi.
    Ik zou zeggen; probeer eens een haaknaald hihi! Nummertje 10 of 12 werkt het prettigst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er goed uit. Genoeg inspiratie bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!