dinsdag 5 maart 2013

Handig, dat Pinterest!!!

Af en toe kom je best heel handige dingen tegen op Pinterest en deze handigheidjes wil ik graag met jullie delen (je vindt ze ook op mijn Pinterest-pagina). Misschien hebben jullie er iets aan!! 

hier vind je een idee over hoe je gemakkelijk je douche/ bad kunt schoonmaken. Normaal gesproken was dit niet mijn favoriete klusje, maar dit is zo makkelijk en werkt super!!!

Neem een vulbare afwasborstel, vul deze met 1 deel afwasmiddel en 1 deel natuurazijn. Tijdens het douchen even schrobben, daarna met douchekop afspoelen en klaar ben je!!!

(Hier in de VS gebruiken ze Dawn-afwasmiddel, maar volgens mij zou elk afwasmiddel wel kunnen).

Fijne dinsdag nog!!!

3 opmerkingen:

  1. mooie tip thnxxxxx

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijne tip dank je wel. ik ben wel van het snelle en praktic=sche poetsen dus hier kan ik wel iets mee.groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super tip!Thanks
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!