woensdag 27 maart 2013

Mini-weggevertje!

Jullie weten nu ondertussen vast wel dat ik ook van tissueboxen labels maak, maar nu had ik vandaag een ander doosje in mooie kleuren leeg, waar ik natuurlijk ook weer labels van maakte!!




Als jullie kunnen raden wat voor doosje ik heb gebruikt (merk en/ of produkt), stuur ik 1 persoon een envelop met labeltjes en andere kleine dingetjes toe!!! Ik kies 1 persoon uit de personen die het juiste antwoord geven. Er mogen dus vaker dezelfde antwoorden/ oplossingen worden gegeven!!

Dit mini-weggevertje loopt tot 28 maart, 22.00 uur VS tijd (mijn tijd...)

Succes!!

20 opmerkingen:

  1. ahh gezellig ik doe ook mee
    ehm cornflakes whaaaaaa

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was ook mijn eerste idee. Ik gok op de kleine versie ervan die vaak in van die kartonnen dozen komt, die ideaal lijken om tot labeltjes te verknippen: inlegkruisjes dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Printerpapier???
    Leuke give away zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee!
    Jammer genoeg heb ik geen flauw idee....
    Maar ik weet wel dat je binnenkort nog originelere touwtjes (hihi)hebt, want je retourflopje is vandaag op de post gegaan! Hier is de porto wel aanmerkelijk goedkoper overigens!
    -xxx- Reggie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik dacht ook maandverbandverpakking, maar die is al gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leukleuk dit :):) mijn eerste gedachte waren ook inlegkruisjes maar die is al genoemd dus zeg ik asprines! Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er mag gerust hetzelfde genoemd worden, wanneer het antwoord juist is, haal ik uit de goede antwoorden 1 winnaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn 1ste gedcht is inlegkruisjes maar dat is al gegokt mag ik daar dan ook nog op gokken of moet ik iets ander bedenken? Ik zou allleen echt niet weten wat ik dan moet gokken.Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag gerust hetzelfde antwoord geven ook als het al vaker genoemd is!

      Verwijderen
  9. Volgens mij zijn het ook inlegkruisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Owww wat maak je het weer spannend Elise....tissuedoosje...denkkkkkkk ik
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik dacht ook aan inlegkruisjes, net als velen met mij zo te zien :-)
    Wel een goed idee trouwens....ga gelijk "mijn" doosje bekijken...
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Yep, dit is het doosje van de tampons.... geen idee zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik denk dat het een doosje is van inlegkruisjes. Ze zijn mooi trouwens, je labels!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik denk ook al dat het een doosje is van inlegkruisjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!