dinsdag 12 maart 2013

Gisteren :-)

Zoals gezegd (of eigenlijk geschreven ;-) ), vertel ik nog even over gisteren.

Voor het eerst sinds een week had ik weer even "het rijk voor me alleen"! De jongste is weer helemaal opgeknapt, dus ook die ging weer naar school. Begrijp me niet verkeerd... Ik vind het heerlijk als ze thuis zijn!!! Maar als ze niet fit zijn, kom je zelf eigenlijk ook niet aan veel dingen toe, op een paar huishoudelijke dingetjes na dan.... En owhhhhh.... wat had ik zin om er even op uit te gaan!!!

Ik had al even geGoogled naar thriftstores hier in de buurt en vond er 2 in Maple Valley, een plaatsje verderop. De eerste heet "A Treasure Box". De naam riep bij mij hoge verwachtingen op!!! Maar dat viel tegen... bijna alleen maar kleding en schoenen en een paar boeken op een plankje.... Gelukkig nog wel 2 boekjes gevonden over hoe je leert tekenen (is de oudste laatste tijd mee bezig), maar dat was het dan ook.

Door naar de Goodwill... en daar hadden ze veel meer leuke dingen!!! Eigenlijk kan ik er maar beter niet heen gaan, want ik zie veel leuks, maar kan weinig meenemen omdat we weer terug gaan naar NL.... Toch daar ook een paar leuke crea-boeken gescoord!!! En nog een memory en Lotto!!




Daarna in Covington nog even naar een paar winkels geweest, waar ik tegen leuke stofjes aan liep en mijn favo Amerikaanse tijdschrift nog even gekocht.




Vandaag naar het postkantoor, 4 enveloppen versturen!!! En nog een paar boodschappen doen, stofzuigen en dan lekker op de bank met mijn magazine!!

Fijne avond allemaal!!!

6 opmerkingen:

  1. ha heerlijk dat de jongste weer is opgeknapt
    dan is iedereen weer gewoon in zn dagelijkse ritme en dat is prettig ! Je hebt leuke dingen gescoord. en ja het is jammer dat je niet te veel mag meenemen terug naar nederland anders moeten jullie allemaal maar veel handbagage mee terug nemen hihi.
    De kinderen op een soort van internationale school ?

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk dat je dan weer ff iets meer tijd voor jezelf hebt ...leuke spullen gescoord zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach joh, voordat je terug gaat breng je alles gewoon weer terug naar de kringloopwinkel, haha! Lekker dat je het gewone leven weer wat kunt oppakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha fijn, de kringloop. Ik vind ook altijd memory spellen en lotto, ik kan het niet weerstaan. Je boekjes zijn ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je even lekker tijd voor je zelf had zeg!
    En je hebt echt super leuke dingen gescoord!
    Wanneer ga je weer terug naar Nederland?
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekkere verwennerij,ja ik zou toch wat American stuff meenemen.
    Dus we kunnen dan es live koffie drinken??Oja is nog geen Lzw maar nog L'wrd.
    Nog maar lekker genieten.X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!