donderdag 7 maart 2013

Klaar!!!

En het is klaar!!! (alleen de lijm moet nog even drogen....)

Mijn oudste is een behoorlijke rommelkont af en toe... Ze is best goed in ergens iets neerleggen, om het er vervolgens ook gewoon te laten liggen, er iets over heen te gooien waardoor het later onvindbaar is...

Zo ook hetzelfde met haar oorbellen en andere sieraden!! Voor de foto's moest ik goed zoeken naar haar oorbellen (lagen onder stapels papieren op haar bureau...). Aangezien ze alleen maar zilver kan verdragen, heeft ze al niet zo heel veel oorbellen. En als je ze dan ook nog iedere keer kwijt bent...

Dus toen ik het kistje bij de buren zag, wist ik er meteen een leuke bestemming voor!!! Ze houdt erg van blauw en nog meer van katten, vandaar de achtergrond in het kistje. Ik heb er kleine (hoek)haakjes in gedraaid, daar kunnen de oorbellen aan worden gehangen. Onderin 3 kleine (kastdeur)knopjes om kettingen en armbanden aan te hangen. Mocht ze nog veel meer oorbellen krijgen, dan kan ik er zo nog wat haakjes bij in zetten!!!





Nu zelf ook nog even opzoek naar leuke oorbellen voor haar!!!


(De tekening van de kat heb ik er met een Sharpie opgezet. Sharpie's zijn permanent/ watervast en in vele kleuren beschikbaar. Dat wordt dan ook mijn volgende give-away!!!!)

8 opmerkingen:

  1. Wauw, heel tof en superhandig!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowwww supergaaf ♥♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit!!!! En wat een lieve kat. Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! ik heb ook al een aanvulling voor haar gekocht, het komt eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohoohoo wat heb je dit leuk gedaan zeg, ik zou spontaan een rommelkont willen zijn hiihi.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er echt heel tof uit, knap gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!