zondag 17 maart 2013

Yeahhhh Snailmail!!!!

Woehoe!!!! Vandaag ontving ik mijn allereerste snailmail!! Hij kwam van Syl van Zaanse Zolder en wat kreeg ik veel leuke dingetjes!!!

Nou ben ik niet zo goed in alles heel mooi uitstallen voor een foto, maar zo kun je wel zien wat ik allemaal heb gekregen!! Thanx lieve Syl!!!





Vanmorgen eerst weer lesgegeven op de Oranjeschool, wat vind ik dat toch leuk om te doen!!!

Eenmaal weer thuis, na een ritje door de stromende regen, ging ik mijn cupcakestand afmaken. Ik wilde iets met 3 etages en in de Nederlandse en Amerikaanse kleuren. Das gelukkig een voordeel, we hebben dezelfde kleuren in de vlag!! Hoewel het blauwe niet zo donker is, maar de donkerdere kleur vond ik geen mooie kleur blauw...

De eerste fotocollage is van de gebruikte materialen en het eerste begin. Ik ben dol op de Krylon spraypaint!! (hebben we dat ook in NL??) De Sharpie had ik nodig voor de afwerking. (Ben ook dol op Sharpie's, die hebben we in NL niet...)



Hieronder het eindresultaat!!


Morgen meteen maar in gebruik nemen, dan vieren we nog een feestje voor de verjaardagen en ons 12,5 jaar!!!

Fijne zondag!!

P.s. Omdat we nog in de feestjes zitten (en ik het zelf zo leuk vond om te doen :-) ), komt er zeeeeer binnenkort weer een give away bij mij!! Ga ik gewoon nog even door met feest vieren!!! Hou mijn blog in de gaten...


10 opmerkingen:

  1. Is leuk geworden zeg! Ik wilde zelf ook nog iets verven, met een spuitbus lijkt me een goed idee. Zal eens kijken of ik hier ook zoiets kan vinden. En ook leuke post ontvangen! :)

    Je krijgt de groeten terug van mijn zus. Ze wist alleen niet meer heel erg goed wie je nou was. Ze dacht een meisje met blond haar.
    Lieds Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee en wat mooi geworden. Feest maar lekker door want het levenn is een nfeestje je moet alleen zlefg de slingers ophangen wordt er altijd gezegd dus jij bent goed bezig. Groetjes en een feeselijke zondag Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeah, wat fijn dat je mijn post hebt ontvangen! En dat je er blij mee bent :-)
    En je etagère is super, leuk idee !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, heerlijke post! :) En je cupcake stand is echt SUPER!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oww wat een super heerlijke post heb je van Syl gekregen zeg ♥ Geniet er maar van.
    En je etagere zeg..wow wat een plaatje..my name is in it.
    Lieve groet HEster

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie post ontvangen !!
    en wat is dat een mooie cupcake standaard zeg !!
    prachtig !!

    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via Zaanse Zolder kom ik op je blog,leuk he snail mailen,ik ben er verslaafd aan haha,je hebt geweldige post ontvangen,wat gaaf is je etagere,echt super,fijne avond,ik ga je volgen,lieve groet Musje,of is het daar nu geen avond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoihoi, welkom!! Ja, vind het snailmailen erg leuk, vooral ook om te versturen!!

      Het is hier nu nog ochtend (11.05 uur)!! ;-) Jij een fijne avond!!

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!