dinsdag 26 maart 2013

Oor(dob)bel

Vanmorgen toen de kids naar de "bus stop" liepen, werd me door de oudste gevraagd of ik wel oorbellen voor haar wilde maken...

Beide dames hebben nu gaatjes, dus ben ik voor beide aan de slag gegaan. De oudste is dol op blauw, de jongste op roze. En tadaaaaa!!



Oorbellen met kleine dobbelsteentjes eraan! Voor de jongste iets korter gemaakt, ze is nog maar 6 en hoeft van mij nog niet van die lange dingen. Voor de oudste 3 steentjes eraan, 4 was ook weer niet mooi... Zelf vind ik ze eigenlijk best wel leuk geworden!

10 opmerkingen:

  1. Ohhh, wat zijn ze leuk! Knap gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, ze zullen vast erg mooi staan :) Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze super mooi!!! Wat een leuk idee :D
    Dat is toch geweldig, zo'n creatieve 'Mom'!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt enorm mooi zeg, wat zullen de meiden stralen ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whihihi ze zijn kei lief en leuk zeg

    heerlijk voor de meiden

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker leuk gemaakt, en wat goed van je het verschil tussen de dametjes te houden, het gaat toch al zo hard!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daarmee worden het echte dames, ik ken het fenomeen.
    Groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Weer iets voor t onthouden

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!