vrijdag 29 maart 2013

Een rustige dag tussendoor

Vandaag moest ik het van mezelf eens even lekker rustig aan doen! ;-) Heerlijk als je overal de tijd voor kunt nemen en jezelf niet teveel oplegt. Ben even naar het postkantoor geweest om een stapel enveloppen te versturen, daarna bij de supermarkt wat boodschapjes gedaan en daar meteen 10 kunststof schoenendozen meegenomen!! Die supermarkt is hier echt belachelijk groot en verkoopt dan ook echt bijna alles!!! 

Als ik morgen na school en de vergadering terug kom, ga ik eens proberen orde te scheppen in mijn "office". Die gebruik ik nu voor mijn schoolspullen, maar ook voor alle hobbyspullen... Je wilt niet weten hoe die kamer er nu uit ziet...

Nu maar even de meiden bij de busstop ophalen, heerlijk zonder jas naar buiten!!


Zo strak blauw is de lucht hier nu met een temperatuur van 17°C. Voor morgen wordt over de 20° voorspeld...


Iedereen een fijn Paasweekend!!!

19 opmerkingen:

  1. Owwwww 20 graden *zucht* wat heeeeerlijk.
    Zal dat hier ooit ook nog gebeuren hihihi

    Fijne Pasen meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwwww 20 graden *zucht* wat heeeeerlijk.
    Zal dat hier ooit ook nog gebeuren hihihi

    Fijne Pasen meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. daar heb ik net de verwarming op gezet ha ha wat een verschil...geniet er maar lekker van meis

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat ziet er heerlijk uit, hier iets kouder!! Fijne paasdagen!

    Liefs Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat heerlijk 20 graden hier sneeuwt het. Dus geniet er maar lekker van. Fijne paasdagen groetjes berber

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge, maak ons maar jaloers! Ik kijk naar een winterlandschap met dikke vlokken sneeuw... Ik denk dat wij opnieuw kerst kunnen vieren i.p.v. Pasen. Dus als je zo lief zou willen zijn om hier ook wat zon naar toe te sturen? Zouden we erg waarderen ;)
    Fijn paasweekend, Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal mijn best doen!! :-) Maar na al die regen hier is de zon ook zeer welkom! Ik hoop dat het bij jullie ook snel warmer zal worden!!

      Verwijderen
  7. Zonder jas naar buiten zullen we hier maar niet doen. Hier dwarrelden net ook de vlokjes weer naar beneden ha! Het zal toch nog wel een keertje lente worden hoop ik. Fijne Paasdagen ! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh hier sneeuwt het nog zo nu en dan ...
    en het blijft nog wel twee weken koud ..

    orde in de chaos ja af en toe moet je het eens beetpakken maar dat voelt goed hoor als alles weer een eigen plekje heeft !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En hier valt de sneeuw weer naar beneden (wel heeeel weinig hoor :-). Ben jaloers.....
    Fijne paasdagen.
    groeten cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn zo'n dagje!! En wat een fijn weer. Hier ligt weer sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. * jaloers *

    Wauw, wat een mooi weertje bij je zeg!
    hier grijs en gisteren zelfs weer sneeuw! bah.... liefs * Haakjuffie*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 20 graden? Hier 2 graden... ;)
    Geniet ervan en veel plezier met het opruimen!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Owwww zonder jas naar buiten...lekker zeg.
    Veel plezier met het ruimen hoor, schept ook ruimte in je hoofd.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooh, wat lekker!!! Geniet ervan, hele fijne dag!!!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja maak ons lekker gek zeg met dat lekkere weertje...
    zalig lijkt me dat...
    fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo,
    lekker weer daar precies....

    groetjes sannie
    ps: wens je fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk hoor, dat lekkere weer. Wij moeten er nog even op wachten. Fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi die blauwe lucht en dat lekkere weer zalig, het is hier nog schraal...
    Groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!