zaterdag 9 maart 2013

Rustige zaterdag

Vandaag eens een rustige zaterdag... Niet om 7 uur opstaan, omdat we naar school moeten... Gelukkig knapt Annelieke nu flink op, maar is ze nog niet fit genoeg om vandaag al naar school te gaan. En aangezien manlief met zijn 3 collega's het hele weekend MOETEN werken, is er gelukkig een vervangster voor mij voor de Nederlandse school. Ik had dus kunnen uitslapen (ben ik dol op!!!) maar om half 8 was ik klaarwakker. Dus eerst lekker rustig alle blogjes bij lezen (wanneer jullie bloggen lig ik te slapen, dus heb ik iedere keer heel wat te lezen, leuk!!).

Vandaag nog mooi weer, dus nu is mijn eigen was aan de beurt!! De wasmachine draait, vaatwasser staat aan, straks 4 wc's schoonmaken en de rest van de was wegwerken!!

Heb ook nog wel wat ideetjes om dingetjes te maken (o.a. Zpagetti), eens zien wat ik vandaag voor elkaar ga krijgen!!

Fijn weekend allemaal!!!

2 opmerkingen:

  1. Geniet van je rustige dag :) ze zijn soms zeldzaam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je een heerlijke daggie heb gehad, jammer dat je al zo vroeg dan toch wakker was.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!