zondag 3 maart 2013

Ziek klein meisje...

Afgelopen nacht sliep onze jongste alvast bij ons op de slaapkamer, omdat er vandaag 3 collega's van mijn man vanuit Nederland overkomen voor 1,5 week.

Om 4.45 uur stond ze ineens naast me... "Mama, ik voel me niet zo lekker...." En ja hoor, 5 tellen later kwam alles eruit.

Wasmachine draait alweer, meiske gedouched en nu hebben we een klein zielig hoopje mens op de bank liggen :-( 

Hoe we het met de gasten moeten hebben, geen idee... Ze zijn nog niet geland. Straks maar kijken of ze hier willen blijven of eventueel naar een hotel gaan.

Eerst maar zorgen dat mijn meiske opknapt (en hopen dat het de rest hier overslaat).

8 opmerkingen:

  1. oooh, beterschap voor het kleine schatteke !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He bah wat sneu zeg, heel veel beterschap voor your little girly.
    Ondanks dat hoop ik dat jullie ook plezier hebben met de gasten.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Agossie, ik las het al in je mailtje. Sterkte met de kleine meid !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh, ocharme! Verzorg ze maar goed dat ze snel weer beter wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoop dat ze snel weer beter wordt

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!