donderdag 7 maart 2013

Nog steeds een ziek meisje...

Na een brak nachtje, toch nog even wat schrijven...

Vannacht zou Annelieke bij mij in bed slapen, ze sliep al heerlijk toen ik naar bed zou. Ineens begon ze te hoesten en... je raadt het al... Omdat we hier maar een jaar zijn, hebben we zo weinig mogelijk spullen en dus ook geen extra beddengoed (ik was het altijd om het er vervolgens meteen weer op te doen). Wanneer er dan iets zou gebeuren 's nachts, kon ik altijd nog de spullen voor het logeerbed pakken. Maarrrr... Alle logeerbedden zijn nu ook in gebruik met onze 3 gasten, dus dat ging ook niet op. Dus werd het een nachtje op de banken voor ons. Helaas viel ze er vannacht ook nog vanaf... Ineens klonk er een zacht "help!", daar zat ze op haar billen. Gelukkig konden we er beide om lachen.

Gelukkig blijft ze kleine beetjes drinken, en wanneer ik haar velletje pak, blijft het niet staan. Toch ga ik straks kijken of ik hier een huisarts kan vinden, het duurt nu wel aardig lang!!

Manlief was gisteren gelukkig redelijk op tijd thuis, en dan is het wel prettig dat de winkels hier lang geopend zijn. Ik had nog wat spulletjes nodig om het cadeau voor mijn andere dochter af te kunnen maken. Daar ga ik vandaag dus mee aan de slag, hopelijk kan ik het afmaken. Heb nog genoeg dingen die ik wil doen...

Heb ook nog wat dingetjes gevonden om te versturen, eens kijken hoever ik nu kom!!


En voor alle nieuwe volgsters: WELKOM!! Leuk dat je mijn blog wilt lezen, hopelijk binnenkort weer positiever nieuws!!!

9 opmerkingen:

  1. Vervelend hé een ziek kind en zo zielig. Ik hoop dat het snel beter gaat met haar. Ben benieuwd wat je voor je andere dochter aan het maken bent. Plaats je een foto als het af is/en ze het gehad heeft? Beterschap met je dochter. Groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Jojo!! En ik plaats zeker een foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi zomaar eraf vallen :-)
    Je houdt haar goed in de gaten gelukkig ! misschien iets lagen drinken wat vocht vast houdt ? ORS of zoiets ?
    beterschap hoor xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och arme meid! Maar goed dat ze blijft drinken want het kan soms snel gaan! Veel beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oww nog steeds ziek, hoop toch echt dat ze heel snel opknapt..gniff wel fijn dat jullie konden lachen om het vallen ihihi.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè nog altijd niet opgeknapt, dat is niet leuk ! Knuf vanuit hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaw, wat zielig dat ze nog steeds ziek is! Veel beterschap!! (en ook sterkte voor jou! ;) )
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!