vrijdag 1 maart 2013

Gewend of verwend???

Gisteravond vertelde ik onze meiden dat ze vanaf morgen (vandaag dus) even niet meer hun badkamer mogen gebruiken, zodat ik deze kon schoonmaken voor onze gasten, die er anderhalve week gebruik van zullen gaan maken.

Meteen volgde er een reactie van onze oudste...

"Waaaattttt!!!! Moeten we dan met ons vieren in jullie badkamer????" Ehhh ja.... was mijn antwoord. Waarop dochterlief vervolgde: "Dat past nooit met ons vieren!!!" 

Manlief en ik keken elkaar aan en begonnen te lachen... "Zeg dame, in ons huis in Nederland hebben we maar 1 badkamer, die we altijd deelden met ons viertjes. Je hebt nu gewoon geluk dat we hier meerdere badkamers hebben." (onze badkamer hier heeft zelfs nog 2 wastafels, hebben we in NL ook niet...)

Oh ja, dat was ook zo....

Is ze nou dan eigenlijk verwend of gewend?????? Of eigenlijk misschien wel beide.... :-) 

7 opmerkingen:

  1. Lekker gewend!
    Heerlijk zeg die logica
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gewend dat je niet meer ziet dat je eigenlijk verwend bent. Maar wie heeft dat niet met luxe???????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dat denk ik ook Jojo!! Wordt nog WENNEN voor haar als we weer terug gaan naar NL!! ;-)

      Verwijderen
  3. Wat grappig dat ze zo snel er aan gewend zij en ook wel heel erg lekker want heimwee is nu ook weer niet echt fijn.
    Moeten jullie er lang blijven?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!