dinsdag 19 maart 2013

48!!! De eerste weggever!!

Wauw, wat ging dat snel!! Een heel hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers, ik hoop dat jullie met plezier mijn blog zullen volgen!!

En zoals beloofd, bij 10 nieuwe volgers en dus het totaal van 48, gaat het eerste cadeautje eruit!!

Helaas heb ik nu geen kinderhandjes hier, die zijn op school... Dus gezocht naar een andere manier... Ik dacht, misschien zijn er 2 poezenmondjes die een naam willen trekken!!




Maar nee... Het waren geen brokjes, dus een briefje pakken we dan ook niet in het bekkie...

Dan maar even roeren in het bakje, kijken wat de dame en heer dan gaan doen...






Dat geluid was wel leuk, dus Taz en Gracie dat ook doen... Hee, het was de bedoeling dat jullie er 1 papiertje uit zouden halen!!! Oké, snel nieuwe regels bedenken.... Het laatste papiertje wordt nu de winnaar...



En dan je weer schaapachtig (of eigenlijk poesachtig :-) ) aankijken... Zo van: "Die ga ik er echt niet uithalen hoor!!"


Gelukkig kwam broer Taz to the rescue!! Hij haalde er nog 1 briefje uit... 

En op het overgebleven briefje staat de naam...


Camomille!!!

Camomille, wil je aan mij doorgeven voor welk cadeau je kiest??? En natuurlijk graag je adres even naar mij mailen!!

Voor alle andere gegadigden, jullie namen gaan terug in het schaaltje voor de volgende ronde!!


19 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. natuurlijk wil ik ook wel stempels voor jou maken..mail me maar..prutselz@gmail.com

      Verwijderen
    2. Super!!! Heb je inmiddels gemaild!!

      Verwijderen
  2. Haha! Geweldig zo met de poezen! En nu al de eerste winnares! :D Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke poezen! :D En zo grappig om te zien, het werkte wel! Gefeliciteerd aan de winnares

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whihihihihi wat een dottekes......dank je wel elise en dotjes voor deze kans enne feliesss aan de winnaar

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, via Ietsiepietsie... bij jouw blog terecht gekomen en even blijven hangen. Ik ga je volgen.
    By the way heldere uitleg van Bloglovin, direct even uitgeprobeerd. Met groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, hier hebben de katten ook al hun dienst bewezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig dit!!! Ben gek op poezen, paps en mams hebben ook zo'n leuk, maf stel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via de blog van Ellen las ik over het leuke pakketje dat ze vandaag van jou bezorgd kreeg en omdat ikzelf ook nog maar pas aan het bloggen ben en telkens weer geweldig happy word van een nieuwe volger, ben ik jouw nummer 53 geworden.

    En je hebt me op ideeën gebracht.Morgen valt de deadline van mijn giveaway en vermits mijn "kinderhanden" momenteel niet meer thuis wonen maar we wel drie katten hebben, probeer ik even of ze kunnen wat die van jou presteerden. Ik betwijfel het.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihi, leuk gekozen! Altijd handig van die lieve knuffel bollen die wel even willen helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk van de poezen dat ze wouden helpen!
    Proficiat aan degene die mag kiezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Owww wat hebben ze dat leuk gedaan zeg, wat een leuk plan van je zo.
    Winnaar van harte gefeliess
    En jij voor deze super leuke kans
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, die poezebeesten doen ook nooit wat je wil. Leuk, zo'n eigen wil. Maar het is je uiteindelijk toch gelukt. Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha wat een super leuke manier van een winnaar trekken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!