maandag 4 maart 2013

ZON!!!!

Nadat hij (of zij...) vandaag flink Nederland en België heeft beschenen, heeft ie gelukkig ook zijn weg gevonden naar Washington State!!! Heerlijk, de zon is er weer! Al is het van korte duur, want volgens mij staat er voor morgen alweer bewolking en regen op het programma... Maar als ik de voorspellingen mag geloven, komt de zon vanaf vrijdag weer terug om in het weekend volop te gaan schijnen!! Mag ook wel, de Groundhog heeft "gezegd" dat de lente eraan komt!! (en laat dat beestje geen ongelijk hebben!).

Want, echt waar, in Seattle en omgeving regent het echt veel!!!

Ons jongste meiske knapt gelukkig weer wat op!! Ze heeft nog geen zin in eten, maar drinkt gelukkig af en toe wel wat!!

Zelf ben ik ook wel een beetje afgedraaid na alle toiletbezoekjes van ons meisje (met de daarbij behorende schoonmaakwerkzaamheden), dus vandaag een dagje lekker rustig aan!!! Waarschijnlijk nemen de vier mannen (manlief en zijn 3 collega's) vanavond wat te eten mee, dus ik heb het heerlijk makkelijk!!!

Leuk is ook dat ik de 100e volger ben geworden bij haar!!! Zal nog even duren voordat ik 100 volgers haal, maar zou wel heel leuk zijn!! Ik blijf in ieder geval gewoon lekker doorgaan met bloggen, heb er zelf veel plezier aan!!

En natuurlijk niet te vergeten:

WELKOM NIEUWE VOLGERS!!!! :-) 

2 opmerkingen:

  1. Fijn te lezen dat je jongste weer wat opknapt!
    Doe maar lekker een daggie kalm aan, en ik hoop dat ze eten voor je mee brengen de mannen..want dan zeg ik lekker in de Zenn houding hihih.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze heeft een paar mini-hapjes gehad, maar helaas is ze nog steeds aan de dunne...

      De heren hebben heerlijk Chinees meegenomen, smaakte goed!! Moet wel zeggen dat het eten van de Chinees hier in de VS heeeeeel anders is dan in NL haha!

      Morgen dus nog een dagje thuis met de jongste!! En ga ik weer even aan de knutsel ;-)

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!