maandag 11 maart 2013

The birthday winner...

De slingers hangen, vandaag 11 maart is het groot feest, we vieren nu al 11 jaar dubbel feest!!!

Want 11 jaar geleden kreeg mijn man op zijn 29e verjaardag het mooiste cadeau wat hij zich kon wensen: onze 1e dochter Sannemarijn!!! (En voor mij was het natuurlijk ook een prachtig wonder!!!)

Nu wordt onze dame alweer 11 jaar en is mijn lief op de bijzondere leeftijd van 40 gekomen!!! 

Hoewel ze nu nog ligt te slapen, heeft ze erg veel zin om straks de winnaar van de give-away bekend te maken (ze wilde eigenlijk vanavond al een papiertje trekken :-) ). Over een paar uren zullen we het dus bekend maken!!!

Nu is het hier 23.10 uur (hier nu nog 10 maart), ik ga lekker mijn mandje opzoeken!!!


6 opmerkingen:

  1. ha ha truste, hier komt het leven weer op gang

    dubbel feliesssssssssssssssssssssssss met je hubbie en je meiske
    geniet ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sannemarijn en vader van ..hahhaa allebei van harte gefeliess met jullie geboortedag..Dit was wel een heel speciaal kado 11 jaar geleden.
    Elise van harte gefeliess me allebei.
    Hele fijne dag allemaal.
    En er klinkt al tromgeroffel.........spannend.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met deze bijzondere dubbele verjaardag, hoeraaaaaaaaa voor beiden ! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo 300ste volger! Als je mij je adres mailt dan komt er misschien een gevulde envelop jouw kant op :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!