maandag 25 mei 2015

Ik ben er nog...

Hoi dames!!!

Ik weet het, heeeeeeeeeel lang geleden was er een dame uit Leeuwarden die wel eens een verhaaltje op haar blog plaatste.... 

Alleen had die dame lange tijd geen inspiratie, en vergat ze op een gegeven moment haar blog eigenlijk een beetje. Kwam daar ook nog een operatie achteraan met de daarbij behorende revalidatie... Tsja... en dan is 1+1 ineens 3...

Maaarrrrrrrr..... Ik ben er weer!! En ik ga nu geen beloftes maken over hoe vaak ik in de toekomst berichtjes zal plaatsen, maar hoop toch zeker wel weer wat vaker hier aanwezig te zullen zijn.

Ben ook alweer begonnen met het lezen van jullie blogs (wel alleen de laatste berichten... sorry...) maar hoop binnenkort weer van iedereen een beetje op de hoogte te zijn.

Ik zal binnenkort wat meer vertellen over het afgelopen jaar, heb ik in ieder geval wat te melden ;-)

Maar in ieder geval wil ik dit jullie mee geven, want van jullie blogs krijg ik ook een smile:


Tot gauw!!

7 opmerkingen:

  1. Welkom terug, fijn om weer een teken van leven van je te vernemen. Heel benieuwd naar je verhaal want heb je berichten best gemist.
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig je bent er weer! je Brabantse vriendin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè hè eindelijk ! Maar gelukkig zien we elkaar op FB en ben ik toch een beetje op de hoogte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om weer iets van je te horen. Hoop dat nu alles weer goed gaat met je. Welkom terug in blogland.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blogje, ik volg meestal blogjes dat we dezelfde hobbys delen...bedankt voor het delen..groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!