maandag 25 maart 2013

Zou het dan toch...

... hier echt lente worden??? De zon schijnt vandaag, ze voorspellen 16 graden... In ieder geval draait de wasmachine alweer overuren, alles gaat lekker naar buiten!!! Helaas lijkt het van korte duur te zijn en voorspellen ze voor woensdag alweer regen, dus vandaag er maar extra van genieten!!!




Verder flink stofzuigen met die vloerbedekking en vandaag nog even naar het postkantoor om de eerste dingen weer te versturen!! (Sorry, kwam er niet eerder aan toe...)

En vandaag ook eens even flink aan de slag met de snailmail!!! Er zijn ondertussen aardig wat snailmailers bij gekomen, jullie zullen wel even wat (slakken)geduld moeten hebben!!!

Iedereen een fijne avond, mijn dag is net begonnen!!

10 opmerkingen:

  1. Nou het is hier lekker koud!
    En nog lang geen lente.

    We wachten het maar rustig af ;-)

    Fijne dag!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh....was het hier ook maar zo warm. De thermometer kwam vandaag niet boven de 4 graden hier....
    Brrrrr....viooltjes planten terwijl de potgrond nog bevroren is....gekkenhuisssss
    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is hier alleen 's nachts nog zo koud. De temperaturen zijn hier telkens wel hoger dan in NL, maar het regent hier echt (belachelijk) veel!!!

      Verwijderen
  3. Vandaag een envelopje richting jou gepost...hoe lang zou íe erover doen?
    En ik begin niet over het weer (te klagen) hoor, zet gewoon de verwarming wat hoger ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Druk met je post hhahahaah.
    16 graden.........ik droom er van..echt
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pfff en ik kan gaan klussen en voel me vanaf gisterenmiddag beroerd ! bleh

    xxx
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop voor je dat je snel weer opknapt!! Ik las je verhaal over het klussen, succes met schilderen!!!

      Verwijderen
  6. Wij willen hier ook graag een beetje warmte :) ik ben er zó klaar mee! Groetjes Janny
    Creatiefmetmij.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh heerlijk 16 graden... Hier zou het vandaag maximaal 6 graden worden... BRRR! Ik hoop dat het zonnetje hier ook snel komt met wat meer warmte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja in de zon hier 15 graden maar wel heel veel wind hier waardoor het best koud is.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!