woensdag 27 maart 2013

Heerlijk rustig knutselen...

Vandaag heerlijk rustig aan gedaan, nog een beetje opknappen na gisteren. Wilde eigenlijk gaan verven, maar bedacht me dat ik die verf lucht nu waarschijnlijk niet zo prettig zou vinden. Dus ging ik lekker aan de slag met andere dingetjes!!! :-) 

Eerder zagen jullie al de oorbellen, daarna nog wat tissuebox-labels gemaakt, de eerder geknipte labels voorzien van een draadje, een sleutelhanger gemaakt van vilt, wat enveloppen gevouwen en een nieuwe poging gedaan om te haken! Ditmaal met de Zpagetti en de dikste haaknaald die ik afgelopen zaterdag kon vinden. En dat ging al een stuk beter!!! Ik vergat alleen nog in het begin de keersteek (of zoiets ;-) ). Maar, volgens mij al een stuk beter!!! :-) 



And now it's time for me to go to bed!!!

P.s. Nog 6 volgers, dan gaat de verrassing er uit!!!

10 opmerkingen:

  1. Zalig zo'n rustig, frutseldagje, ik kan daar ook enorm van genieten!

    Veel gemaakt in elk geval!

    grtjs, katrien ladyladette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi ik moet lachen die keersteek vergat ik ook maaaaaanden....heb dat pass ook even door

    je gaat creatief goed zeg!!
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wshaaaaaaaaaa je bleef maar doorgaan natuurlijk zonder te keren, whaha ja ikkuh heb er totaal geen verstand van.
    Dit ziet er leuk uit!! ♥
    Op naar nog vele volgers lieverd
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uh keersteek? Volgens mij vergeet ik ook iets whahahahahaha. Welterusten :) Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond je haakwerk er vorige keer al niet slecht uit zien, maar nu ziet het er nog beter uit. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig wat het haken betreft!!! Zo kom je er vanzelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker hé zo'n knutsel dagje.

    Ik hoop dat je snel je volgers erbij zult krijgen ;-)

    Slaap lekker....

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk, zo'n dagje knutselen. Welterusten!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk, ik ben ook weer toe aan een knutseldagje :) Al zou ik het liefst een knutsel week of zelf wel maand willen!

    Succes met haken, dat komt wel goed als ik het zo zie!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!