woensdag 13 maart 2013

Zpagetti

In een "durf te vragen" bericht van mij gaf ik al aan dat ik Zpagetti wilde proberen te maken. Vanmorgen moest het er dan ook maar eens van komen...

Zelf had ik al mijn favoriete groene shirt klaarliggen (zat helaas slijtgaatje in... :-( ), maar durfde het niet aan daar meteen mee te beginnen... Ook lagen er nog 2 hemdjes van mij die hun beste tijd wel hebben gehad, maar begon toch liever iets kleiner :-) .

Ben namelijk niet zo'n goede stofknipper :-) !

Dus pakte ik een hemdje van Annelieke (wat haar totaal niet lekker zat, bandjes op de schouders waren veeeeel te lang) en zette daar de schaar in. 





Met mijn tablet met voorbeeld er naast ( dat voorbeeld vind je hier ) begon ik aan dit projectje. Natuurlijk knipte ik 2 keer iets te ver (bijna helemaal door hihi) maar gelukkig zie je dat niet terug!!



En zowaar.... het is me nog gelukt ook!!!!! 


Nu zullen ook de andere shirts eraan moeten geloven... en dan eens kijken of ik deze 'wol' ook op de loom kan gebruiken... want haken kan ik nog steeds niet!!! :-) 

Fijne avond voor jullie, mijn dagje duurt nog wel even!!


9 opmerkingen:

  1. wowwwww wat goed gedaan van je zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit. Ben benieuwd wat je er van gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik snap er niets van hoe je dat dan moet knippen...
    blond hey..

    ben benieuwd !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je op het linkje klikt in mijn berichtje zie je duidelijker hoe je moet knippen. Ik zette er met een rode pen lichte streepjes op, zodat ik het zelf ook beter kon zien.

      Ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd wat ik er van ga maken hihi... Heb een paar ideetjes, maar wil het eerst uitproberen...

      Verwijderen
  4. he, wat goed. En wat ga je ervan maken?

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jee super goed van je zeg!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super! Dat ziet er kei professioneel uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!