vrijdag 22 maart 2013

Loomgebreide colshawl

Gisteren heb ik overdag eigenlijk niet heel veel creatiefs gedaan... Ik was erg gezellig aan het mailen met Prutselz en daarna ook nog even met Nederland gebeld. 's Middags toch nog even gauw 3 enveloppen gemaakt en de labeltjes voorzien van een touwtje...

's Avonds was er de zoveelste James Bond film op TV... Die heb ik nu allemaal wel eens gezien, dus schoot ik ineens op van de bank om een bolletje wol van boven te halen.




Ik nam de grootste ronde loom, mijn bolletje paarse Chenille wol en dezelfde avond had ik de colshawl nog af!! Het breide zo lekker weg!! En kan de shawl zowaar ook nog gebruiken nu, want gisteravond begon het ineens als een gek te sneeuwen!! Gelukkig is het meeste nu wel weer weg, maar koud is het nu wel!!

En dit is het resultaat:


Op de foto lijkt het meer een blauwe shawl, maar is toch echt meer paars!! Gelukkig dus toch nog iets uit mijn handen gekomen!!!


5 opmerkingen:

  1. Vieuww wat ga je hard zeg met zon een mooie shawl♥
    Gezellig met Hanneke mailen! Tis zo een liefke. Ze geven hier ook weer sneeuw op.......grrrr..ik word er niet zo blij van hoor.
    Knuff en lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh.. dat doe je op de manier van punniken of zoiets ?
    mooi geworden !
    ik draag jouw colsjaal nu goed hoor, het is ook hier nog koud en het weekeinde geven ze sneeuw op. haha ik zie dat hester dat ook zegt, ik vind het wel leuk die sneeuw !
    denk dat ik de enige ben in Nederland :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekkere warme sjaal/col. Hier is het steen koud, niets aan. Een beetje warmte en zon is erg welkom :) Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!