vrijdag 15 maart 2013

12,5 jaar geleden...

... zijn wij in het huwelijk getreden
Samen kennen we mooie tijden
Het mooiste, de geboortes van onze meiden
Ook moeilijke tijden hebben we gehad
Donkere dagen kruisten ons pad
Samen hebben we ons hier doorheen geslagen
En maakten we van donkere weer mooie dagen
Samen kunnen we alles aan
Waar jij gaat, zal ik ook gaan
Lieve schat, jij bent de liefde van mijn leven
Niet alleen nu, niet voor even,
Maar hopelijk voor altijd,
Want lieve schat, jou wil ik echt nooit meer kwijt!!

Mijn liefste, ik hou van je!!





14 opmerkingen:

  1. Oh wat een lief gedicht! Van harte gefeliciteerd met deze belangrijke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oef wat romantisch :-)
    van harte gefeliciteerd !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd. Geniet van elkaar. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat.....op naar de volgende 12,5 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, mooi! Gefeliciteerd!!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliesss, en wat een mooie woorden.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, hou dat gevoel vast en op naar de 25 jaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. snuf...wat mooi....
    Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat! Dat er nog 50 mogen bijkomen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!