donderdag 28 maart 2013

78!!!! And the winner is...

En zomaar ineens zag ik 78 volgers staan!!! Onvoorstelbaar hoe snel dit is gegaan, dit had ik niet verwacht!! De eerste 3 prijzen zijn inmiddels onderweg naar de gelukkige winnaressen, nu is het tijd voor de laatste winnaar van deze give away!!

Ik kreeg nog van iemand de vraag waarom 78?? Op het moment van het plaatsen van de give away stond de teller op 38... 1978 is mijn geboortejaar, dus vandaar 78. En zo kon ik mooi in 4-en verdelen, met in mijn achterhoofd het idee dat het nog wel lang zou duren voordat ik 78 volgers zou bereiken....

Dit keer gebruikte ik voor de trekking van een naam van een volger Random.org. Alle namen opgeschreven op papier, goh wat deden er veel mee!!! 42 personen!!

Maar afijn, random.org erop losgelaten en daar kwam een getal naar voren, het getal 22!!! 

Gauw speuren op de lijst wie dat is...



En de winnares is

Juffra Toertjes !!!

Zou je mij de volgende dingen willen doorgeven via e-mail???
- favoriete creatieve hobby/ hobbies
- favoriete kleur(en)
- natuurlijk je adresgegevens

hier mag je de gegevens naar mailen!!

Iedereen super bedankt voor het meedoen, ik vond het wederom hartstikke leuk!! De volgende give away komt als ik 100 volgers heb... :-) 

11 opmerkingen:

  1. Op naar de 100!! Zo dicht bij mijn naam hihi.. Het kan soms snel gaan he!

    Ik heb ook een give-away lopen. Als je wil kan je mee doen. En als je wint, heb ik eens post naar Amerika :-D

    En proficiat aan de winnares!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog 22 en dan is't weer feest! Of ga je voor 98?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd...super toch en 100 dat gaat zeker lukken!!!

    Fijne paasdagen

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. feliessss aan jou, je gaat lekker met je volgers

    enne feliesss aan de winnaar

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op naar de 100 lieverd,
    Winnaar van harte gefeliesss
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!