woensdag 20 maart 2013

Tissuebox-labels en zomerse vlopjes

Vanmiddag tussen het lezen van alle leuke en lieve reacties kwam ik bijna niet aan knutselen toe... :-) ... maar gelukkig vond ik enkele momenten om toch even wat te doen!! Vooral vanaf ongeveer 16.00 uur, toen was het in NL/ België 24.00 uur en lagen jullie heerlijk te slapen!! Blijft toch raar, dat enorme tijdsverschil!! Straks gaan jullie weer aan de knutsel en stap ik mijn bedje in...

Maar in ieder geval, ik ging nog even lekker bezig!! De tissuebox had ik vanmorgen net leeggemaakt (snotterdesnotter). Ik vond het motief (of de print) zo leuk, dat ik daar ook wat van wilde maken. Ik weet niet of meer mensen dit al hebben gedaan (vast wel haha), maar dacht, laat het in ieder geval ff aan jullie zien!!

Daarnaast maakte ik ook nog weer een paar enveloppen. Ik had vorig jaar een pakketje tijdschriften meegenomen om tijdens de lange vlucht van 10 uren te kunnen lezen. Nog steeds had ik ze hier liggen, maar net afgelopen vrijdag ze in de recyclecontainer gegooid... Dus even op de kop in de container gehangen (zie je het voor je? ;-) Ik moest redelijk ver graaien... Gelukkig ben ik lang!!) en daar wat pagina's uitgescheurd. Maar laten daar nou vooral dames in bikini in staan... Ook wel logisch natuurlijk met een zomer editie van de Cosmopolitan...

In ieder geval, zie hier het resultaat:



Het hondje kan ik wel zonder problemen versturen, maar die dames... Weet niet of de postbode de post dan nog wel aflevert...

En voor het 2e deel van de give away: nog 4 nieuwe volgers en dan gaat ook het 2e cadeautje er uit!!! Spannend!!!

6 opmerkingen:

  1. je gaat lekker zeg met je volgers ☺

    leuke vlopkes heb je gemaakt hoor die hond is ook een schatje en leuke labels

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oww die hond ♥
    Je gaat super met je volgers, hartstikke leuk he.
    Leuke vlopkes.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke enveloppen en ja hoor die labels zijn super ! leuke print ! heb dat inderdaad ook weleens gedaan van een doosje van de speculaas haha :-) je gaat lekker hoor !! xxxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke envelopjes, ik denk dat de postbode ze wel allemaal fijn zal vinden, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke enveloppen. Als het een mannelijke postbode is zal hij ze zeker graag meenemen....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er weer een volger bij.Leuke blog heb je, en leuke dingen heb je gemaakt. Ik vind de enveloppen heel leuk, ik heb net een aantal mallen zitten maken, maar moet nog wat geschikt papier opzoeken.
    ik ga je give-away even opzoeken.....
    groeten Cream@
    kadoideeblog.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!