dinsdag 5 maart 2013

Eerdere knutsels

Heel bijzonder zijn ze misschien nou ook weer niet, maar ik dacht: ik laat zien wat ik al een tijdje geleden hier heb gemaakt.

Hieronder een aantal plaatjes :-) 


Bovenste foto's zijn standaards die ik heb gemaakt van terra cotta potten en schalen. 1 voor kaarsen, 1 voor alle keuken spulletjes.
Wil nu ook nog een hogere gaan maken met meerdere etages voor cupcakes (dus soort etagere)

Linksonder een menu kaart voor de hele week, je schrijft er met whiteboard marker op, zodat je het weer weg kunt vegen.

En onze katten vonden het leuk om onze bank te gebruiken als krabpaal, dus heb er toen zelf 1 gemaakt. Niet helemaal tevreden over, maar het doet zijn werk goed!


Dit waren een paar december knutsels. Boven een verlicht sneeuw mannetje, gemaakt van een kous, 2 vaasjes  en een licht slinger. Onderin een verlichte kerstkrans gemaakt van een metalen kleerhanger, een licht slinger werkend op batterijen en plastic zakjes.


Binnenkort zal ik nog eens wat foto's opzoeken/ maken van mijn breisels.


3 opmerkingen:

  1. Je bent lekker bezig geweest zeg, enorm leuk allemaal.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn he dat knutselen... En wat spulletjes betreft zit jij daarginds in het verre Amerika natuurlijk super!
    Je hebt daar gewoon alles voorhanden voor schappelijke prijzen....vooral dan de stofjes.....zo jaloers dat ik op je ben!
    Nee hoor, ik ben geen jaloers type...;). Maar het moet wel zalig zijn voor jou met al die fantastische shops en webshops!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!