donderdag 14 maart 2013

1 maand verder!!

Op moment van schrijven ben ik precies een maand aan het bloggen!! En wat vind ik dat leuk!!! Ik leer hier veel nieuwe dingen en leer vooral over mezelf dat ik toch wel een beetje creatief ben...

Een paar dingetjes op een rij over deze eerste maand:


  • Zij spoorde me aan om een blog te beginnen, een heel goede en lieve vriendin van mij!!!
  • Ik zette mijn eigen blog op (met daarna nog wel 20 keer aanpassingen...)
  • Ik ging steeds meer dingetjes maken...
  • ...en durf ze nu ook te laten zien!
  • Ik deed een give away en had daar zelf heel veel plezier aan!!! (wat mij betreft tijd voor nog een give away!!! Hou mijn blog in de gaten)
  • Ik postte 50 berichtjes (is dat niet een beetje veel???)
  • Ik kreeg in deze maand 37 volgers! (Leuk dat jullie er zijn!!!)
  • Ik had bijna 2500 bezoekjes op mijn blog!!! (nou niet meteen allemaal gaan kijken, ik weet: nu staat hij op zo'n 2350... Maar vind 2500 leuker staan ;-) )
  • Ik ben gaan snailmailen met Carla  en Sylvia  en heb daarvoor de eerste post verstuurd!!!
  • Ik werd 100ste volger bij madibue en 300ste volger bij ladybug en co! (ben benieuwd of ik ook ooit zoveel volgers als deze dames kan halen...)
  • Maar vooral: heb ik erg leuke en lieve mensen leren kennen!!!! En hoewel kennen dan natuurlijk een "groot" woord is, voelt dat wel een beetje zo!!
Ik hoop hier nog heel lang door te gaan met bloggen, blogs lezen, creatief (proberen te) zijn en noem maar op! 

Big hugs to all of you!!!!

10 opmerkingen:

  1. nou, een lekkere knuffel terug hoor ! Je bent een welkome aanvulling in blogland en ik beleef veel plezier aan het lezen en bekijken van jouw avonturen en maaksels. Keep going on girl :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You rock girl, keep on rocking !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!! Gefeliciteerd met je eerste maand! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je er bent :) Ik ben zelf nog korter aan het bloggen. Maar merk nu al dat de mede frutselaars allemaal super aardig zijn!
    Knufje terug

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je 1 maand-blog-activiteiten.......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk hey Elise :-) en kennen is een groot woord maar ik voel het ook vaak zo hoor vooral als je al langer iemand zn verhalen volgt dan is het echt net alsof je iemand kent. Gefeliciteerd hoor met 1 maand.! ik ben ergens in oktober begonnen geloof ik.. kan ik dat ergens terug zien ?

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. enorme leuke statistieken ha ha die je opschrijft....je doet het goed

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woww dat zijn nog eens statistieken bij houden zeg vieuww..
    Het gaat goed, en het word steeds leuker ook he.
    Op naar nog meer volgers, en gefeliesss met je maand bloggen.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!