dinsdag 12 maart 2013

Cadeautje voor mijn lief!!

Ook voor mijn man had ik zelf nog iets gemaakt (ik had een tijdje geleden al een grote mok gehaald), dit cadeautje was meer een soort van grapje omdat hij 40 is geworden...

En dit was het cadeautje...



40 sucks, omdat je zo vaak hoort dat mensen het niet leuk vinden om 40 te worden en 40 sucks omdat er 40 lollies in zitten!! :-) 

Vanavond nog lekker met zijn allen uit eten geweest bij Applebees!! Het toetje was het allerlekkerst: chocolademousse met stukjes Oreo en slagroom, mmmmmmmmmm!!!!

Verder ben ik er vandaag overdag zelf ook nog even op uit geweest, maar daarover vertel ik morgen wel wat meer!!!

5 opmerkingen:

  1. Owww dat klinkt verukkelijk wat je gegeten hebt zeg.
    Gezellig hoor met zijn allen uit eten.
    Wat een leuk kado wahahhha ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zal maar 40 worden haha! oh wacht... dat heb ik al even achter de rug pffffft. Wel een leuk cadeautje inderdaad. En je Applebees toetje klinkt om te smullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat grappig! Die van mij wilde er geen gedoe van maar de familie bracht van alles mee hihi, ze zullen het weten die mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MMMMMMMMMMMMMMlekkah!!!
    Hahaha lollie's geweldig!!
    Nou wij stellen deze big 40 nog een paar jaar uit hoor.....pfff....
    Vertel wat heb je nog meer gedaan???
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!