dinsdag 26 maart 2013

Enveloppen, snailmail en labels, labels, labels!!

Gisteren was het hier geweldig weer, maar heb ik er niet de hele dag van kunnen genieten. Nadat ik de give aways had weggebracht naar het postkantoor en nog even gauw naar de winkel was geweest, kwam er een enorme hoofdpijn opzetten, zodat ik de rest van de middag gestrekt lag... Gelukkig is het nu al wel weer een stuk beter, maar gisteravond had ik niet zoveel trek in breien met dat bestuur erbij...

En dus haalde ik mijn boeltje naar beneden en ging bezig met de snail mail, en daarna met het maken van enveloppen, labels, labels en nog meer labels!!! Ik had de smaak lekker te pakken, dus heb er flink wat gemaakt! Nu alleen nog allemaal voorzien van een draadje en dan heb ik weer een leuk voorraadje!




Vandaag doe ik nog even lekker rustig aan en ga ik eens bedenken hoe ik een "craftroom" in ons NL huis wil gaan maken... Dus even lekker op Pinterest rondneuzen, daar heb ik er ook al een paar verzameld...

Fijne dag allemaal!!

11 opmerkingen:

  1. Je bent echt lekker bezig geweest zeg, leuk al die labels..
    Fijn dat je hoofdpijn wat minder is, zo niet fijn he pffff.
    Knuff en lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bah hoofdpijn :( dat is zó erg! Gelukkig is het wat beter nu :) Lekker knutselen :) Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gelukkig is de hoofdpijn minder,leuk dat knutselen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn snailmail voor jou gaat morgen de deur uit!
    Groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, spannend!!! Zoals je ziet ben ik nog bezig, maar het komt er aan!!

      Verwijderen
  5. jakkes hoofdpijn brrr weet er alles van, Hester trouwens ook. Hopelijk blijft het nu voorlopig weg ! beterschap.
    Heb laatst een ietsiepietsiekleinigheidje naar je verstuurd maar dat lijkt nog niet te zijn aangekomen ?
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk!! Ik heb het nog niet ontvangen, maar kan soms wel lang duren...

      Verwijderen
  6. Goed bezig ! Hopelijk ben je nu weer opgeknapt !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke labels zeg. Die sterren zijn super leuk. Hopelijk ben je weer opgeknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat je nu weer helemaal bent opgeknapt. Hoe heerlijk is het he om gewoon lekker op je gemakje te kunnen freubelen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!