donderdag 21 maart 2013

En de 3e weggever gaat naar....

Terwijl ik de hele ochtend gezellig zit te mailen, andere blogs te lezen en te bellen met mams in Nederland, zie ik op mijn blog ineens 68 staan!!! Wel even blijven opletten Elise!!! ;-)

Nu de kinderhanden op school zijn, grijze poes Gracie ligt te ronken en rode kater Taz last heeft van zijn astma (ik zal hem nu maar efkes met rust laten), mag ik zelf gaan grabbelen. Eerst nog even checken of alle namen in het grotere bakje terecht zijn gekomen... Yep, iedereen aanwezig!!!



Ik ging even roeren, en nog eens (spanning voor mezelf opbouwen ;-) ) en grabbelde toen met de oogjes gesloten een briefje...

En daarop staat:



Deborah Haakt!!

Deborah gefeliciteerd!! Wil je mij je keuze en adres mailen??

Alle nieuwe volgers van harte welkom!!

En dan gaan we nu op richting de verrassingsronde....

13 opmerkingen:

  1. Deborah gefeliciteerd, en Elise bedankt !
    Mijn man die altijd bezig is met reizen voor zn werk had je adres gezien op de envelop en had het van de week op zijn kaart opgezocht ! haha
    dat boeit hem dan weer ! :-)
    hoe is een amerikaanse kringloop winkel ? is alles geprijsd ? en zijn de prijzen nog redelijk ?

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn hier best veel kringloop winkels, zelfs een keten (Goodwill). Alles is geprijsd hier, en de prijzen zijn redelijk goedkoop (denk ik...). Voor de memo spellen betaal je $3,- (omgerekend ongeveer €2,25). Ik weet eigenlijk niet meer hoe de prijzen in Nederland waren...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha ha je gaat werkelijk als een tierelier feliessss ook aan jou

    enne deborah jij ook van harte feliessss

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hé als de teller ineens zo oploopt dan weet je waar je het voor doet. Deborah van harte. En Elise op naar de 78.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deborah gefeliciteerd!!! Elise jij bedankt en op naar de 78 :) Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd voor de gelukkige,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je gaat super goed met je volgers hoor, van harte gefeliess..En Deborah van harte gefeliess hoor.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eindelijk een reactie van mij :)
    Alvast proficiat aan de andere winnaars en ik stuurde je ook een mailtje...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yeeeeh wat een verrassing!!
    Heel erg bedankt en iedereen bedankt voor de felicitaties!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wil je je gegevens naar mij mailen?? Mijn email staat wel aan de rechterkant op mijn blog.

      Verwijderen
  10. jeetje, wat een feest maak je ervan!! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!