vrijdag 1 maart 2013

Snail mail

Snail mail... ik zag het al een paar keer voorbij komen hier in Blogland en moest even kijken wat het precies inhield...

Ik weet natuurlijk de betekenis er wel van, maar heb voor de gein een omschrijving op gezocht op het internet....




Wat is Snail Mail?

Wat is snail mail nou precies? Het is niets minder dan ouderwetse post! Snail mail is de Engelse vertaling van slakkenpost (omdat post veel langzamer is dan e-mail en social media).

Maar wat lijkt me dat leuk om te doen!!! 

Daarom heb ik zojuist een tabje aangemaakt om met verschillende mensen eens te gaan snailmailen!!! Lijkt het je leuk? Laat dan een berichtje achter!

Let wel.... op dit moment is mijn snail mail ook echte snail mail.... aangezien het vanuit de VS gaat komen ;-)

Tot snails!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!