donderdag 28 maart 2013

Dip-dagje

Dit wordt even een klaagberichtje van mij... Wil je deze niet lezen, druk dan gauw weg ;-)

Vandaag heb ik echt niet mijn dag... Moe, veel te doen, wil van alles doen maar heb gewoon echt nergens zin in...

Vandaag is mijn moeder geopereerd... Ze heeft al jaren Meniere, de laatste jaren werd het alleen maar erger. Veel aanvallen, veel beroerd en dus veel op bed. Niet leuk, omdat ze niet meer aan veel leuke dingen toekwam en het vertrouwen in haar eigen lichaam kwijt raakte. Nu is ze dus (eindelijk) geopereerd! Net gebeld met mijn vader, alles is goed gegaan gelukkig! Geen zenuwen geraakt, ze lijkt zelfs nog een beetje te kunnen horen met haar "slechte" oor, dus dat ziet er goed uit! (Ze hebben haar oor doorboort om vervolgens het evenwichtsorgaan kapot te kunnen boren). Nu vooral duizelig, maar dat moet in een paar dagen weer beter worden. Tot zo lang moet ze in het ziekenhuis in Nijmegen blijven. Natuurlijk goed nieuws dat de operatie goed is gegaan, maar ik baal er verschrikkelijk van dat ik nu niet even naar haar toe kan... Ik ben behoorlijk "close" met mijn moeder, bellen en skypen veel, dus dit vind ik nu wel even heel moeilijk...

Vandaag is mijn nichtje ook jarig! Vanmorgen even gebeld voordat onze meiden naar school moesten en haar door de telefoon toegezongen. Heel leuk, maar het is de zoveelste verjaardag waar we nu niet bij zijn, en dat begint ook te wringen. Zo hebben we zelf ook de verjaardagen zonder de familie moeten vieren en zie ik dat de meiden het daar ook wel moeilijk mee hebben...

Gisteren ging er iets mis toen ik ergens een reactie wilde plaatsen, leek alsof iemand in mijn e-mail had gezeten... Toen ik daarna terugging naar mijn eigen pagina, had ik ineens een volger erbij. Na lang zoeken wie dat was, bleek ik mijn eigen volger te zijn geworden... Vaag, kun je dat weer weghalen???

En ik ben moe (eigen schuld, ik ga veel te laat naar bed). Wil lente en zon, maar hier is echt heel veel regen. Dat maakt eigenlijk dat ik nu nergens geen zin in heb, en dus maar een beetje omgang op de bank... Met een pak koekjes naast me...




Maar genoeg geklaagd, ik kan (en ga) het ook anders bekijken:
- mijn moeder is nu geopereerd en kan zoals het nu lijkt weer volop gaan genieten van een leven zonder aanvallen!!
- hoera!! Mijn nichtje is jarig!!!
- ik ga een lijstje maken van "things to do" en ga rustig punt voor punt afstrepen!! Zo kom ik er vanzelf wel!
- als er tijd over is, ga ik naar een "craftstore" op zoek naar leuke knoopjes, heb alleen maar simpele dus iets speciaals uitzoeken!!!
- gisteren kwamen de gutsjes binnen die ik bij Readkapke had besteld, dus ik kan ook proberen stempels te gaan maken (maar daarover een ander bericht als ik weer helemaal heppie ben, Readkapke verdient een beter bericht dan deze!)
-ik woon zomaar in de VS!!! Wie had kunnen bedenken!!! Gewoon van genieten dus!!

Nu eerst lekker mijn koffie opdrinken, koekjes terug in de kast (heb er wel genoeg gehad nu ;-) ) en aan de slag!!

Fijne dag allemaal!!

P.s. Leuk al die reacties op het mini weggevertje!!! En zie ik dat ik nu al op 77 volgers zit!! (Oké, wel incl. mijzelf haha) Welkom nieuwe volgers!!!

13 opmerkingen:

  1. Ga nu maar je lijstje maken en streep het af, maar vergeet niet iets leuks te doen, tenslotte is de operatie in zo verre goed gelukt, en is je nichtje jarig waar je misschien anders even naar toe was gegaan. Sterkte meis

    Lieve groetjes ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vaak knap je iets op van chocolade zoals je koekjes, ik hoop dat het ook bij jouw het geval is :):) Succes en nu willen we snel de zon! Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent niet de enige die moe is. Ben ook steeds bekaf, vannacht ook weer zo raar geslapen. Dat sloopt enorm. Ben ook toe aan zon en lente! Is hier steeds zo koud nog, zelfs een beetje sneeuw vandaag.

    Goed dat aan het eind nog positieve punten noemt!!! Heb inderdaad net vandaag ook een lijstje gemaakt, zorgt bij mij altijd voor rust in mijn hoofd.

    Hopen dat je moeder goed en snel hersteld en da ze gauw naar huis mag om verder uit te rusten en op te knappen! Beterschap voor haar!!

    Oh en dan natuurlijk gefeliciteerd met de verjaardag van je nichtje!

    Enne, succes met stempels maken! Maar pas op, het is verslavend!!! Al eens op mijn blog gekeken bij mijn stempels? Misschien leuk ter inspiratie!

    Lieve groetjes en hou je taai!!!

    P.S. Sorry, voor het lange bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en dat met blogger/mail had ik ook iets raars mee idd, nu je het zo zegt!

      Verwijderen
  4. hihihi ik ben ook mijn eigen volger lekker laten staan hoor♥

    geen wonder dat je zo een dag hebt...was me nog allemaal al spannend met je moeder, en dan snap ik je gemis want ik denk niet dat ze daar kan skypen,...hoop dat ze er vanop knapt en feliesss met je nichtje...het is dan in ene wel veel familie op 1 dag he

    ik kom jou een stevige knuf brengen en snel een koekje bij je pikken........lieve groet jenneke

    met slecht slapen kan ik je helaas een hand geven.....balen want het breekt zo op he meis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n dip dagje mag je hebben, al zijn ze niet leuk!! Maar kan me wel voorstellen dat je je familie af en toe mist, ik heb dat al terwijl ik maar een kleine 2uur rijden van ze vandaan zit.
    Zelf ook een vervelende dag door ff snel willen nu voor 4 weken in het gips...
    Vind het helemaal niet erg om mijn give away naar jou op te sturen, maar komt nu wel iets later, ben niet zo handig nu met gips, maar ga er ff voor zitten als ik tijd heb...

    Fijne Pasen alvast en sterkte met alles...

    Liefs Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. best wel grappig, je eigen volger zijn;-). Wat doe je daar eigenlijk in the USA. Kom je soms nog op bezoek hier?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. voorjaarsmoeheid ? en natuurlijk wil je bij je moeder zijn dat is toch logisch ? je wil haar vasthouden kroelen zoenen en ruiken. Dit zijn de echt moeilijke momenten als je zo ver weg bent ! en van koekjes wordt je ook moe :-) teveel suikers !!
    je wil gewoon een arm en even troost zoeken
    dikke knuffel van mij hoor mijn arm is groot genoeg !!

    xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst dikke knuff van mij voor jou.
    Hoop dat de dag vandaag anders voor je mag voelen lieverd.
    Sterkte met je moeder, en nog gefeliess met je nichtje..het is ook niet allemaal makkelijk zo op afstand.
    Je gaat heerlijk met je volgers hoor.
    Dikke knuff en lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We hebben allemaal van die dagen, en gelukkig gaan ze weer voorbij.
    Veel sterkte en houd je maar vast aan de positieve dingen. Beterschap voor je moeder!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zit in de lucht zijn meis .... dat moe zijn. Hier nog eentje!!!! Wordt tijd voor een lentezonnetje dat blijft .... kunnen we allemaal weer opladen :-)

    Hoop dat je mams snel opknapt!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kan me heel goed voorstellen dat je het moeilijk vindt om zo ver weg te zitten op zulke momenten. Mijn ouders wonen ook niet in de buurt en die zie ik dus heel weinig en dat vind ik heel jammer, zeker nadat ik kinderen heb gekregen.
    Hoop dat de operatie geholpen heeft en ze nu minder of geen last meer heeft.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!