woensdag 20 maart 2013

58!!! De 2e weggever!

Na een half nachtje slaap (want moest met opticien in NL bellen, dus hier om 1 uur 's nachts...) werd ik vanmorgen bij het drinken van mijn kopje thee aangenaam verrast... Al over de 58 volgers!! Had niet verwacht dat dit zo snel zou gaan... maar super leuk, al die leuke en lieve reacties!!! Heel erg welkom allemaal!! Ik kijk zo ook even of ik zelf ook iedereen al volg...

Maar, ik zit dus al op 58 volgers... tijd dus voor de 2e weggever!!! Dit keer waren de kinderhandjes nog wel thuis en dus mocht Annelieke een lootje trekken.


Ze nam haar taak heel serieus... 

Bekeek het briefje zelf ook heel goed (excuus voor de slechte foto)

Liet, na het zelf eerst proberen te lezen, het briefje aan mij zien. " Mama, beide namen beginnen met huhh!!" Daarmee bedoelde ze H H :-) 

En dat had ze goed gezien, want de winnares is Hester Horden!!!

Hester, jij koos volgens mij voor de Sharpie's toch?? Wil je mij een mail sturen met je gegevens??

Van de 1e winnares (Camomille) heb ik nog geen reactie gehad. Camomille, wil je mij je gegevens en keuze mailen??

Ik verwacht dat de 3e weggever wel wat langer zal duren, dit ging allemaal zo snel!! 

Nogmaals een heel hartelijk welkom aan alle nieuwe volgers!!!

14 opmerkingen:

  1. Wauw! Dat gaat inderdaad erg snel!! Super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou dat kan somsss ook nog heel snel gaan ha ha ha

    dank je wel voor de kans

    enne twinsissie feliesssssss
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Hester!!! Gaat zeker snel! Leuk toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Annelieke wat kun jij GOED lootjes trekken zeg ♥
    HHhuhhh hihihih.
    Je gaat goed met je volgers hoor!!
    Ik zal zo nog even een link op mijn fb zetten...you never know.
    Ik ben zooow blij zooooooooooooooooooow blij...dank je wel voor de gewonnen give away..en yeah ik kooos de Sharpie`s ♥
    Je ziet mijn mail tegemoed
    Lieve groet Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met zo veel snelle volgers.
    Hester gefeliciteers met je prijs.
    De lach van Annelieke is goud waard,wat een lief smoeltje !!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha leuk Hester, gefeliciteerd !
    en Elise.. jij ook gefeliciteerd met je volgers dat gaat inderdaad als een speer !!:-)
    xxxxxxxx
    goed gedaan Annelieke !!! dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dames gefeliciteerd en jij bedankt voor de leuke kans Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd weer! Het kan soms snel gaan he!

    En ja, het tijdverschil kan soms wel balen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Elise en winnaressen :D wat gaat het snel!!! En wat doet Annelieke dat super!!!

    :) liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Da's dan toch even onhandig, zo dat tijdverschil!

    Leuk dat je volgers-aantallen zo snel oplopen :D Bloggen is een stuk gezelliger als er leuke reacties op komen. Gefeliciteerd aan de winnaressen. En wat een mooie grote glimach van je dochter :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh die Hester, die gaat zo blij zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahhhhh die Hester ..... die springt een gat in de lucht hihihihi! Leuk!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hester gefeliciteerd! En jij natuurlijk ook met de snelle groei van het aantal volgsters!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gefeliciteerd Hester!goed gedaan annelieke!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!