woensdag 6 maart 2013

Breisels

Zoals eerder aangekondigd, hier ook nog wat foto's van mijn breiwerkjes! Ik ben zelf dol op sjaals, zowel in de winter voor de warmte als gewoon voor de sier.




De rode sjaal op de bovenste collage is de sjaal voor de give away!

Helaas is ons jongste meiske nog steeds ziek, de diarree wil maar niet stoppen... :-(  Voor haar heel erg vervelend, voor mij ook een klein beetje, want ik kan nergens naar toe nu... De dames van de Snail Mail moeten dus ook nog iets langer wachten...

6 opmerkingen:

  1. Eerst your little girly maar eens beter worden, dat is het aller belangrijkste hoor.
    Wat een leuke foto`s van prachtige dingen die je gemaakt hebt zeg..i love it.
    Lieve groet Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd meiske eerst beter, is het belangrijkste!!! Ze is er zelf nu ook wel klaar mee!! Probeert af en toe wat te eten, maar echt veel komt er niet in. Belangrijkste is dat ze drinkt, dat doet ze gelukkig wel!!

      Bedankt voor je complimenten!!

      Verwijderen
  2. Ja drinken is echt zeer belangrijk, ik hoop zo dat ze gauw opknapt!! Dikke knuff voor haar van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beterschap met je meiske, wat sneu voor haar zeg

    leuke foto's hoor ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kindjes en gezondheid gaan altijd voor !
    En Snail mail, het woord zegt het zelf hé, da's niet bedoeld om rap te gaan ;-)
    Liefs, en beterschap voor je dochtertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou beterschap voor de kleine !
    leuke foto's !!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!