donderdag 28 februari 2013

En weer verder knutselen...

Ondertussen ben ik weer verder gegaan met knutselen (jeetje, wat heb ik hier een plezier in, waarom deed ik dit niet eerder???).

Van de dominosteentjes heb ik een paar magneetjes gemaakt...



Mocht ik me tijdens het koken even vervelen, kan ik altijd even een spelletje domino doen... ;-)


Met de verjaardagen in aantocht, was ik al aan het kijken naar slingers. Ik kon alleen nergens iets leuks vinden, alleen maar de standaard groen, rood, geel en blauw-slingers. Dus ook zelf maar iets voor verzonnen. Bij de Dollar tree een roze lint gehaald, bij de Walmart kwam ik een set kartelscharen tegen en vrolijk gekleurd scrapbook-papier. Knippen en plakken maar!!!! En dit is het resultaat:



Met behulp van deze kartelscharen:



Ik wil ook nog eens proberen een vlaggetjes lijn te maken op de naaimachine, maar dan zal ik er toch wel eerst een moeten hebben.... hihi. Dat wordt niet eerder dan dat we terug zijn in NL.

Iedereen een fijne dag nog!!!

6 opmerkingen:

  1. leuk geworden je slinger ! en de magneten haha geweldig. Koop je dan losse magneetjes die je er onder plakt ? is dat duur ?

    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellen,

      Ik heb hier een rol flexibel magneet "lint" gehaald, welke je kunt knippen. Heeft ook een plak zijde, dus kan ik zo op de steentjes plakken. Het houdt alleen helaas niet zoveel papier, ik moet nog op zoek naar sterkere magneetstrippen...

      Verwijderen
  2. Go girl!!! helemaal goed, wist wel dat je creatief bent.
    Heb hier een verdrietige dochter die jouw dochter mist zondag even de twee meiden laten skypen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach wat sneu... :-( Zondag idd even skypen, moeten we alleen wel even rekening houden met het tijdsverschil van 9 uur!!

      Verwijderen
  3. Zo dit ziet er allemaal heel gezellig uit.
    Ook enorm leuk met die dominostenen!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!