woensdag 20 februari 2013

Druk...

Vandaag dus maar even flink bezig geweest in huis, bedden weer schoon allemaal, afgestoft, wassen gedraaid en toiletten weer schoon. Daarna weer verder gegaan met de (lees)deken voor mijn oudste. Daar zit zo'n heerlijke wol bij die zo lekker breit, dan gaat het ook wat sneller.

Helaas is de jongste niet zo fit (is astmatisch) dus vrees ik dat we er deze vakantie niet op uit trekken...

Vandaag ook nog even het pakket verder gevuld voor een vriendin van mij in Nederland, haar zoon is bijna jarig. Ik moest ook nog even op zoek naar stevig papier om het pakket te verpakken, op de foto hieronder zie je wat voor grappig papier ik vond. Misschien zie je dit binnenkort wel op een andere blog terug!!




Wel leuk om zo een pakketje te versturen!!! 

Deze week ook maar vast de voorbereidingen gaan treffen voor onze logees. Over een paar weekjes komen er 3 collega's van mijn man vanuit Nederland hier voor anderhalve week logeren, wat betekent dat we de 2 slaapkamers in de "basement" klaar moeten maken en dat onze oudste dochter tijdelijk gaat verhuizen naar mijn "office".

Daarnaast zijn man en oudste dochter allebei ook binnenkort nog jarig (op dezelfde dag!!!), dus moeten er ook nog cadeautjes gehaald worden!!!

En natuurlijk nog deze blog bijhouden!!! Voordeel is dat ik nu hier rustig blogs kan (bij)lezen, in NL ligt iedereen nu te slapen!!

Tot een volgende blog!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!