woensdag 3 april 2013

Eerste stempel!

Al even geleden had ik een gutssetje bij readkapke besteld en ontvangen. Ik zag bij Prutselz zulke mooie stempels dat ik dat ook eens wilde gaan proberen... Ondertussen heb ik al wel contact gehad met Hanneke en maakt zij een stempel voor mij.

Toch bleef het kriebelen... en ben ik vanmiddag wat gaan "prutsen". Ik vind de uiltjes die je momenteel veel ziet wel grappig en probeerde dat uit. Hieronder het resultaat...



Nog niet helemaal geweldig, maar toch best tevreden voor een eerste keer!!!

22 opmerkingen:

  1. Oooooooh smelt , wat een schatje zeg... ik vind hem zooo leuk!
    Als je ze op bestelling gaat leveren... let me know xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ja....niet helemaal geweldig?
    Ik vind hem juist kei cute!
    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind hem anders helemaal leuk ♥♥♥ kei gaaf gedaan

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor. Ik vind ze juist het leukste als ze niet helemaal perfekt zijn....
    Bij mij kriebelt het ook om het eens te proberen...
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem heel erg leuk geworden!!

    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super goed gelukt!!! love it!

    grtjs, katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed begin!! Leuk om te doen hè?! Ik ben ook nog regelmatig aan het oefenen en ze worden wel beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor, ik doe het je niet na!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is toch super goed gelukt! Zeker als het je eerste keer was!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem wel goed gelukt! Vind het een super schattig uiltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartstikke leuk!! hoe lang doet de post van hier naar jou??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ehhhh.... Lang!!!! Kan wel 2 weken duren soms!!!

      Verwijderen
    2. Maarrrrr.... Ik heb vandaag je pakketje ontvangen!! Echt helemaal te gek!! (en teveel ;-) hihi). Ik ga er zo over schrijven!!

      Verwijderen
  12. Super!! Echt enorm leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh super gaaf hoor, zeer goed gelukt! Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat gaat al goed, ga door!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Verborgen talenten: ja daar is er weer 1
    Goed gelukt Elise :))

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!