zondag 21 april 2013

Leuke give aways in blogland!!

Naast mijn eigen give away, waar je je hier kunt aanmelden om mee te doen, zie ik momenteel veel andere leuke give away voorbij komen in blogland!! Als je bovenin het tabje op mijn blog aan klikt, zie je er al een heleboel verschijnen!! Misschien leuk om even een kijkje te nemen en de verschillende blogs te vereren met een bezoekje??

Enkele dames hebben een give away omdat ze het leuk vinden om iets weg te geven, maar ook omdat ze graag meer volgers zouden willen hebben. Neem bijvoorbeeld eens een kijkje bij Kelly Jade, zij heeft een erg leuke blog en geeft nu ook nog eens een super leuk pakket weg!!!


Via Natascha kwam ik nog een leuke blog tegen, die van Liek hier. Zij h/maakt erg mooie dingen en blogt al wat langer, maar wil ook graag meer volgers!! Moet je ook eens kijken naar de prachtige layout van haar blog!!! Zucht.... mooi!!! Bloemetjes en vlinders! Dit mooie plaatje zie je bij haar give away:



Neem dus eens een kijkje op mijn pagina van de give away, want er staan daar heel veel leuke blogs!!

Mocht ik vergeten zijn je give away erbij te zetten, laat het me dan ook weten, dan zet ik deze erbij!!! 

Fijne zondag allemaal!!





7 opmerkingen:

  1. Dat vind ik nou altijd zo bewonderenswaardig en lief van jou he , dat je altijd aan anderen denkt .
    Je bent een lieverd ! En ik ga eens even gluren daar , liefs ik xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bloos.... Ik doe het graag en met veel plezier!! Bloggen is eenmaal leuker met meerdere volgers!!

      Verwijderen
  2. Heeeeey! Super lief dat je reclame maakt :) Dank je! Ik lees toch altijd met plezier jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! :-) Ik hoop dat het een beetje zal helpen, je blog is erg leuk!

      Verwijderen
    2. Tot nu toe wel :) al 3 volgers bij dankzij jou!!!!!

      Verwijderen
  3. Ja superleuk al die give-away`s,eerdaags ga ik ook weer wat doen,ik vind wat weggeven ook leuk,ik wens je een fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk, ik ga even een kijkje nemen of ik er nog meer op mijn blog kan plaatsen!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!