maandag 22 april 2013

Super aangenaam verrast!!!

Vandaag zag ik de postbode al vroeg rijden, dus liep ik naar de brievenbus toe in het midden van de straat. Niet dat ik iets verwachtte, maar toch...

En wat werd ik aangenaam verrast!!!

Er zat een grote envelop in, aan de postzegels te zien vanuit België! Ik verwacht daar helemaal niet iets vandaan...

Thuis even goed de envelop bekeken, daar zag ik KellyJade staan! Ze stuurde me een bedankje en had gezien dat ik de snailmail zo leuk vind, dat ze voor mij ook een snailmail pakketje maakte! Zo lief!!!!


 Ik kreeg 2 keer mooi lint in groen en donkerrood, leuke tape, een leuke kaart van een gekko en een door Kelly zelfgemaakte boodschappentas!!!! Hier ben ik echt heel blij mee!!! Thanks KellyJade !!!


Verder deed ik afgelopen week niet zo heel creatiefs, ik was voornamelijk met/ voor school bezig. Wel maakte ik de sjaal voor de juf van de oudste af, heb ik veel vilt geknipt en heb ik gepoogd wat sleutelhangers te fabriceren... Hieronder het resultaat... Welke vinden jullie het leukste??


Ook ging nog wat snailmail enveloppen vullen, waar ik zo nog even mee verder ga. En ik ga natuurlijk aan de give away beginnen, er liggen al een paar dingen klaar. Maar eerst de was buiten ophangen, na vele dagen van heel veel regen vandaag gelukkig een zonnige dag!!!

Fijne avond allemaal!!


15 opmerkingen:

  1. Wat onwijs lief van haar zeg!
    Je hebt het ook dik verdiend!

    En wat een leuke dingen heb je gemaakt zeg, uh... moet ik echt zeggen welke het leukste is?? :D

    You know me.... i love owls! ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf vind ik de bloem het leukst, niet dat de andere niet leuk zijn! De was ligt hier na een dag vol zonneschijn weer in de kast! Prettige dag! Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een brievenbus in het midden van de straat?!? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

    De juf gaat zich heel verwend voelen met de sjaal. En de sleutelhangers zijn gewoon allemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allemaal leuk, maar de leukste vind ik toch de roze bloem met de swirl.
    Maar mijn zoontje vind de uil het mooiste, dus de meningen zijn hier verdeeld :-)
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal mooi, maar ook ik vind de roze bloem en het vlindertje nog net iets leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is toch snailmail ?
    Kom het vaak bij je tegen en het ziet er altijd gezellig uit,
    Maar wat en waarvoor het toch is???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, snailmail is LEUK!!! Het is een beetje als de penvrienden van vroeger, je stuurt een leuke kaart of brief vergezeld met leuke kleine (creatieve) dingetjes (dit hoeft niet per se). Bovenaan mijn pagina staat wel een tab over snailmail.

      Verwijderen
    2. Oh oh... ik lees dit nu pas ... *bloos*
      Dacht dat ik automatisch een berichtje in mijn mailbox zou krijgen al er een antwoord komt, maar zo werkt het dus niet ;-)
      Maar na even terug gebladerd te hebben, kwam ik dit tegen. Zal gelijk eens kijken bij je tabje :-)

      Groetjes!! xxx

      Verwijderen
  7. Post is toch zo fijn om te ontvangen...
    En je sleutelhangers zijn allemaal leuk en als ik echt moet kiezen tsja..lastig... wordt het degene met vlinder!!

    Liefs Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met veel plezier gedaan hoor! Ben blij dat je het leuk vindt :) Zeker nu ik dankzij jou zoveel nieuwe lieve volgers heb!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat doe ik met plezier hoor, reclame voor je maken!!! Vind dit zo leuk van je!!! Wordt vervolgd....

      Verwijderen
  9. Als ik moest kiezen de roze bloem!!
    Je hebt leuke snail ontvangen altijd leuk!
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor die sleutelhangers :) Zijn allemaal mooi.. maar de leukste vind ik die met het uiltje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Elise, leuke blog!
    En, natuurlijk ben ik ook jouw volger geworden.
    Zo te zien ben je lekker verwend en ook de sleutelhangers zijn vrolijk. Nou ben ik natuurlijk bevooroordeeld met een zoon die sleutel en sleutelhanger obsessie heeft :)
    Groetjes Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zonder twijfel de roze bloem !! Maar ook dat vlindertje is super (en dus ook de vlinder-oorbelletjes uit het volgende bericht)...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!