maandag 15 april 2013

Mooie onderzetters en nog meer bij de post!!

Een poosje geleden won ik mijn eerste give away bij by syllys, en vandaag kwam haar envelop binnen!!! Met daarbij een heel erg leuke brief!!!

Ik had heel erg mooie onderzetters gewonnen en heb ze meteen in gebruik genomen!!


Vind ze echt super!!

En afgelopen zaterdag lag er zomaar nog een envelop van juffrouw Waardvleugel in de bus, wat een leuke verrassing!!!


De envelop was gevuld met mooie poëzie-plaatjes, 3 cadeaukaartjes, honden zegels/ plaatjes, stickers en buttons!! Helemaal leuk!!! Super bedankt!!


En voor de dames die nog een snailmail van mij verwachten, ik ben er mee bezig, maar wil wel iets toesturen wat ik leuk vind, dus het duurt allemaal wat langer... Maar het komt eraan!!!!




10 opmerkingen:

  1. He! Schitterende onderzetters.Dat wordt lekker drinken.
    Proficiat met het winnen van de giveaway.

    En ja, poëzieplaatjes zijn ook mijn ding, je kan er zoveel mee doen. Ik ben helemaal gek op ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeee, super leuke onderzetters!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh wat een mooie onderzetters !
    En wat een heerlijke post weer zeg xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je bent weer goed verwend !!
    en die onderzetters helemaal leuk dat is een groot werk geweest !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe onderzetters zeg! Lekker vrolijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige post meis!!!!
    Die onderzetters zijn gaaaaaaaaaaaf :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!