donderdag 11 april 2013

Snailmail!!

Nog voordat ik foto's zou maken van onze huisraad, liep ik nog even naar de brievenbus. En daar lig weer een dikke envelop voor mij!!! Spannend, ik zag de afzender niet, dus liep gauw terug naar huis, om het open te maken en te zien van wie het kwam...

Envelop open en... wauw!! Wat veel!!

Met Christa van Sovinas creaties had ik een tijdje geleden al afgesproken om te gaan snailmailen, wat kreeg ik veel van haar!!!! (Zoveel dat het niet eens in 1 collage pastte :-) )


Ik kreeg een leuk (Nederlands) theemapje met lekkere thee erin, leuke zelfgemaakte labeltjes, plak steentjes, een houten vormpje, leuke bedeltjes, tape, haar eigen visitekaartje als magneetje allemaal in zelfgemaakte zakjes!

En dit zat er ook nog bij!!! Nog meer labeltjes met touw, (kanten) lint, een lief viltenhartje met vogeltje in NL kleuren, een bloem van stof en een prachtige hanger!!!

Ik ben echt enorm verwend, dank je wel Christa!!!! 

16 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes heb je gekregen.
    Vooral dat theemapje vind ik leuk. En handig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker handig, nu kan ik hier in de VS overal lekkere thee drinken (Amerikaanse thee is echt niet lekker!!)

      Verwijderen
  2. Oeh leuk allemaal!! Ziet er super uit!
    Ik heb vandaag ook een snail-mail-envelop gepost..met jouw adres erop! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Huh???? Ik had er al 1 van jou!! Nu nog 1?? Leuk, spannend!!

      Verwijderen
  3. Zooooo jij bent verwend zeg!
    Hele leuke snail heb je gekregen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owww wat ben je heerlijk in de wattenbollen gelegd
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O-oh, ik zie al dat Christa dezelfde cadeautjes als ik in gedachten had. Nummoet ik even verder verzinnen voor mijn snailmailbrief. Die komt er nog aan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk hè ! Heerlijke post ! Ik heb ook al mogen snailmailen met Christa. Dat is een echte lieverd (net als jij natuurlijk haha!). x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kei leuk! geweldig is het! grtjs, katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een leuke dingen! Alvast een prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh maar dat is een super funpakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk voor je. Een mooi pakket hoor! Daar heb je het weekend wel voor nodig om tot je door te laten dringen.

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat snailmailen blijft leuk precies! Veel plezier met de spulletjes alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke blog is dit! Ik ben je volger geworden:)!

    Groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat supermooi allemaal, wat een verwennerij. Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!