donderdag 18 april 2013

Jarig????

Helaas lukte het me gisteren niet meer, maar vandaag heb ik meteen wat foto's gemaakt!! Want ik werd gisteren door maar liefst 3 dames vreselijk verwend!!!

Toen ik de brievenbus opende zag ik tot mijn grote verbazing 3(!!) dikke enveloppen liggen!!

De eerste die ik opende kwam van Daphne, met super leuke spulletjes erin!!


Een leuke kaart, stickertjes, labeltjes, snoepjes voor de meiden en mij, Minnie Mouse pennen voor de meiden, strikjes, thee en nog veel meer!!! Enorm bedankt Daphne!!!!


De 2e envelop die ik opende kwam van Janneke, zij heeft helaas geen blog, maar stuurde zulke leuke post, dat ik het hier wel wilde vermelden!!! Janneke houdt zelf ook erg van snailmailen!! Dit kreeg ik allemaal van haar:

Erg lieve kaartjes, strijkapplicaties in de vorm van cupcakes, donino en memory kaartjes, 2 erg mooie zelfgemaakte enveloppen, een bingo kaart en een kaart met afbeelding van de Oldehove, de scheve toren in Leeuwarden!!! Heel erg leuk, want we wonen (normaal gesproken) in Leeuwarden!!! Thanx Janneke!!!


En toen de 3e envelop, deze kwam van Berber, en was ook gevuld met geweldig leuke spulletjes!!! In NL woont Berber redelijk dicht bij mij in de buurt kwamen we achter... Zij stuurde een leuke koeienkaart mee met daarop een Frysk pompebledsje!! Dit stuurde Berber nog meer:

2 lapjes vilt, een bol Catania-garen, een kwartet, mooie vintage labels, 4 hartjes en 4 bloemetjes, allemaal gehaakt, een knijper met gehaakt bloemetje, een mooie gehaakte sleutelhanger, tape en prachtig papier!! Heel erg bedankt!!!

Nu begrijpen jullie misschien de titel ook... :-) Hoewel ik nog lang niet jarig ben, voelde ik me gisteren wel zo!! Alle 3 lieve dames, heel erg bedankt!!!

8 opmerkingen:

  1. Amai echt verwend, en dat moest allemaal den oceaan over !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jonge wat een enveloppen heb je gekregen. Leuk is dat he om uit te pakken. Wat kunnen mensen je heerlijk verrassen. Geniet er maar van.

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaaa, dat is nog eens goeie timing van ons drieën!! ;D
    Wat super leuk gedaan met al die foto's!!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof zenne, je krijgt echt leuke post van over 't water!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke post meis!!!! Geweldig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaja, je wordt heerlijk verwend :-)
    super

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heee wat leuk dat jij ook met Janneke snailt . Ik namelijk ook . Wat ben jij verwend zeg ! Heeeeerlijk meid xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent zeker verwend nou lekker van genieten!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!