zaterdag 13 april 2013

Virussen???

Hallo lieve mede bloggers!!

Hebben jullie ook in de gaten dat er verschillende virussen rond gaan?? Ik weet dat ik ook een aantal van die virussen te pakken heb, zo niet allemaal...

Nu hoor ik jullie denken... welke virussen heeft ze het over??!! Bij veel bloggers lees ik regelmatig over dezelfde virussen, dus het zal wel besmettelijk zijn.... Lees maar mee...

Het onafgewerkte-projecten-virus:
Ik lees bij veel dames dat ze nog (veel) onafgewerkte projecten hebben liggen... Zo ook hier bij mij thuis!! Het enige medicijn: Afmaken die handel!!!

Het weinig-tijd-virus:
Ik kwam zelfs al de vraag op een blog tegen of iemand ook vrije tijd in de aanbieding had?? Als iemand het vindt in een winkel, laat het dan in een blog weten!!! Er zijn meer belangstellenden!!

Het veel-te-veel-ideeën-in-mijn-hoofd-virus (ook genoemd: mijn-hoofd-loopt-over-virus):
Dit is 1 van de meest vervelende virussen die rond gaat, het zorgt voor slapeloze nachten, want de ideeën blijven maar door je hoofd vliegen. Heb een "medicijn" dat een beetje helpt gevonden: maak een lijstje en schrijf je ideeën op. Zo kun je het weer even loslaten voor dat moment en zie je later wel weer wanneer je tijd hebt om het te maken... (alleen komt dan het weinig-tijd-virus weer om de hoek kijken...)

Het restjes-virus:
Veel dames houden restjes over van hun bolletjes wol/ garen. Dit zijn enkele manieren om van dit virus af te komen:
- maak de vogeltjes buiten blij met kleine stukjes wol voor hun nestjes
- maak er 1 grote bol van en verras jezelf met een leuk kleur effect!
- af en toe zijn er dames die vragen om restjes, maak deze dames blij!!!

Het weinig-energie-virus (ook wel het ik-heb-dringend-zon-nodig-virus):
Dit is wel het meest vervelende virus wat momenteel heerst, want het medicijn is niet (altijd) op voorraad... Nou begreep ik dat er komend weekend een grote voorraad in Nederland en België arriveert, dus neem er allemaal wat van zodat we allemaal weer een beetje opknappen!! En stuur dan ook een beetje van deze voorraad door richting Seattle, ik kan het medicijn hier ook wel gebruiken!!!





Dit blogje is natuurlijk een grapje, maar ik hoop dat iedereen snel verlost is van deze virussen, vooral van het laatste virus!!! Fijn (zonnig) weekend allemaal!!! :-) 


33 opmerkingen:

  1. ha ha ha ontzettend leuk blog heb je gemaakt

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei ik hebdie allemaal....ik moetgewoon naar de spoedafdeling !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O jee ik heb ook van al die virussen last is het ernstig??????????????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoop ik niet... Veel van het laatste medicijn nemen dit weekend, daar knap jhe al een heleboel van op!! :-)

      Verwijderen
  4. Heel herkenbaar. En het lijstje maken is een goed idee.
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig dat je me volgt, ik volg je nu ook en helemaal richting Seattle lees ik hier:-))! Moet gelijk aan de film denken "Sleepless in..." denken. Ja van die virussen hangen er hier ook wel een aantal rond, maar ik ga wat van je medicijntips ter harte nemen, dus hopelijk ben ik snel weer virusvrij...hihihi!! Big Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeioe, hier ook last van die virussen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi...ja die virussen doen overal de ronde: van Amerika tot België...zeer besmettelijk vrees ik! ;)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jaaaa, ik heb last van al die virussen ..... ben blij dat je wat medicijnen ervoor hebt en dankzij jou weet ik nu wat te doen hahahaaa...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die virussen klinken heel bekend!

    Fijn weekeinde!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die virussen zijn voor mij ook heel herkenbaar.

    Voor de restjes virus heb ik wel een oplossing gevonden.
    http://beerinnetje-knutsel.blogspot.nl/search/label/Schilderij

    Fijn weekend!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, diagnose: ik ben besmet met al de bovenstaande virussen! 't Is maar te hopen dat ze niet fataal zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grappig, haha! Erg herkenbaar!
    Prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaaaa herkenbaar :):):) Maar de zon komt eraan en dat is een goed medicijn hahaha! Lieve groet Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo wat leuk dat je je bij mij als vriend hebt aangemeld en dat heb ik snel ook bij jouw gedaan. En ja virus!!! Ik heb zelf de verkoudheid virus en het Koningskroontjes virus!! Ja ben druk bezig met het haken van oranje kroontjes voor de klas van mijn dochter. Zij gaat naar een ander onderwijs en gaat dus afscheid nemen van de klas en dat gebeurt op 26 April en dan hebben ze ook Koningsspelen op school dus dat is wel een leuk afscheidskadootje een leuk gehaakt kroontje. Ik heb ook het vogeltjesvirus, haken van die leuke vogeltjes .
    Ik verlang ook flink naar de zon.
    Groetjes ut Fryslan Ljouwert, Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog een iemand die lijdt aan bovenstaande virussen! Ik hoop dat de zon wonderen kan doen! Ik zal de zon ook vragen om jouw kant op te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihi te grappig dit stukje, maar vandaag heerlijk in het zonnetje in de tuin gewerkt. Ben klaar voor nog veel meer van deze dagen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En die virussen zijn ontzettend besmettelijk. Het grootste probleem is natuurlijk dat ik er nog geen remedie voor heb gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekkere middag hier geweest, ZON! Ohhh wat heerlijk. Morgen weer ik verheug me erop.
    Groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank je wel voor deze uiteenzetting, Dokter Elise. Het is ernstig... héél ernstig allemaal! En dan die bijwerkingen hè: kinderen en mannen en huizen die aandacht te kort komen; zich verwaarloosd voelen. En wij maar hard werken aan het bestrijden van onze virussen!
    Oef, wat kan het leven toch zwaar zijn!!!
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook ik raak regelmatig geveld door de bacillen van deze virussen! Haha wat een leuk stukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heeeeeeeeeeel herkenbaar die virussen ... hihihihihi

    We zitten hier allemaal klaar voor een zonovergoten warmere zondag om energie op te laden... en je raadt het al .... dat zonovergoten is ietwat teleurstellend hihihi. Ziet er naar uit dat de hoop gevestigd is op een paar uurtjes zon ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hahahahaha....
    Heerlijk hoe je het beschrijft. Voel me weer een stuk beter dat wij knutselaars allemaal met deze virussen te kampen hebben!!!
    Heb je ook nog een remedie tegen het te-lange-ideeën-lijstjes-virus???

    fijne dag/nacht -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eehhhhhh.... nee daar heb ik geen remedie voor... bij mij wordt het lijstje ook steeds langer...

      Verwijderen
  23. Dat klinkt bekend... heb vooral heel erg veel last van het weinig tijd virus... Als oplossing zou ik hebben stoppen met werken, maar dan komen er weer nieuwe problemen bij...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik werk nu alleen op zaterdag en heb nog niet genoeg tijd, wordt nog wat als ik in NL ook weer aan de slag ga...

      Verwijderen
  24. heel herkenbaar!

    maar ik heb bijna het eerste virus overwonnen! hihi

    liefs
    samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mnnnn....dacht dat ik de enige was :-P Haha!!!
    Ben een beetje door alle blogjes aan het scrollen, kom erg leuke dingen tegen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!