donderdag 25 april 2013

Won zij nou of ik???

Een tijdje geleden won deze dame bij mij de verrassings giveaway en na enig speurwerk stuurde ik haar haar gewonnen prijs toe.

En nu vind ik zojuist een envelop in de bus... Van diezelfde lieve dame, die me een bedankje stuurde... 



Ik kreeg een lief bedankkaartjes met daarbij leuke stoffen buttons, strijkapplicaties en leuke memory kaartjes!!

Nou heeft zij ook een geweldige knopen verzameling, waar ik stiekem wel een beetje jaloers op ben.... (Ze heeft er nu zelfs een kleine prijsvraag over!!!)

Maar ik mag iets minder jaloers zijn nu, want deze kreeg ik ook!!! Zo lief!!!


Ik geloof dat ik ook gewonnen heb!!!

Thanks Debora!!!!

7 opmerkingen:

  1. Je bent nogal verwend! Dat is toch 1 van de leuke dingen aan bloggen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al dat je het over juffra toertjes had toen ik over de knopen las :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist ook direct over wie het ging :) Heel lief van haar en veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van haar zeg! En meteen weer een blog erbij die ik niet kon, thanxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wowww leuke post zeg ♥

    ik hou van knoopjes ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och... Die dame maakt zoveels moois!
    Groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!