zondag 14 april 2013

Adressen!!

Heey Ladies (en misschien ook wel Gentlemen),

Nu ik al een tijdje aan het bloggen ben en daarbij ook ben gaan snailmailen, ben ik een boekje aan het vullen met de adressen van iedereen. 

Nou vind ik het wel leuk om af en toe eens een kaartje of briefje te versturen, bijvoorbeeld ook bij bijzondere gelegenheden.

Daarom zou ik het leuk vinden als ik het boekje wat verder kan vullen met adressen van jullie. Mocht je het leuk vinden om eens een keer een kaartje te ontvangen, wil je dan je adres mailen naar mij?? Mail adres staat in de rechter zij balk of klik hier. Vermeld ook even je blog naam erbij!! Geboortedatum/ verjaardag is misschien ook wel leuk.

Nu niet allemaal direct post verwachten, het is voor mij vooral voor af en toe eens iets versturen om zomaar iemand blij te maken.

En natuurlijk een warm welkom aan mijn nieuwe lezers/ volgers, ik vind het erg leuk jullie reacties te lezen!!




Verder heb ik vandaag 2 uiltjes afgemaakt. Beide meiden wilden graag zo'n uiltje als ik eerder al had gemaakt, het liefst in hun favoriete kleuren... Dat werd dus roze voor de jongste en blauw voor de oudste. Ik had de uiltjes in het begin van de week al geknipt, maar bleven toen liggen.... (je weet wel, dat ene virus...) Nu zijn ze af en ligt er alleen nog een half breiwerk te wachten tot ik het af maak!! Hmmm, laat ik daar dan nu ook maar mee verder gaan.... Als die af is, kan ik weer aan iets nieuws beginnen!!


Kleuren zijn in het echt mooier, was al een beetje donker toen ik de foto nam...

13 opmerkingen:

  1. Heee leuk plan !
    Je brengt me op een idee hihi.
    Mijn adres etc heb je al , geboortedatum mail ik je wel ff .

    Die uiltjes !!!! Ik word weer helemaal gek ! Wat zijn ze leuk ! Ben stiekem jaloers op je kleine dametjes hihi xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Ik begin zelf ook helemaal dol te worden op al die uiltjes!!

      Verwijderen
  2. Erg leuk idee!
    Wat een leuke uiltjes. Mijn dochtertje keek er net helemaal verliefd naar.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uiltjes!
    Goed idee, heb ik ook al aan zitten denken. Ik zal je even mailen, mail je je adres dan ook terug?
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha leuk ! Mijn adres heb je al en ik die van jou dus dat zit snor. En ik ben van 18-7-1967 hahahah en jij ?
    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee zeg... ga je mailen... de uiltjes zijn lief...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk initiatief, ik heb je net gemaild!
    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!