donderdag 11 april 2013

Voorbereiden, volgsters en nog een leuke blog!

Momenteel zijn we alweer bezig met de voorbereiding terug naar Nederland. We hebben wat lijstjes gemaakt van spullen die we graag mee zouden nemen naar NL, spullen die we willen verkopen (eventueel aan collega's) en er moet nog een lijstje komen met spullen voor de garagesale. Geen idee wanneer die garagesale zal zijn, als ik het goed had begrepen doet de hele straat altijd in een keer de garagesales tegelijk.

Van de grote dingen weet ik wat we mee willen nemen, bedden, kasten, tafels, bureaus e.d. , maar van de kleinere spullen weet ik het nog niet, zoals servies, bestek e.d. Alles wat stroom nodig heeft kan sowieso niet mee, dat scheelt! En wat natuurlijk mee MOET, zijn al mijn crea-spullen!! En dat zijn er inmiddels nogal wat... :-) (alleen jammer dat het dan nog een paar weekjes duurt voordat ik het weer in huis heb)

De vluchten van de meiden en mij zijn in ieder geval omgeboekt!! Ik zal met hun een paar dagen eerder vertrekken, zodat manlief het huurhuis netjes achter kan laten. Hij verblijft dan de laatste week in een hotel. Dus kom ik ipv 29 juni nu op 23 juni terug in NL!!! Kan ik in Leeuwarden alles weer in orde gaan maken!! 

Ook moet ik nog uit zien te vogelen hoe ik de katten mee krijg, maar dat ze meegaan staat vast!! Voor ons vertrek uit NL hebben we een goede plek gezocht (en gevonden) voor onze vorige katten en ik vond het verschrikkelijk ze weg te moeten doen. Ben nl. een echte katten liefhebber!!! Ik wil dus niet weer afstand hoeven doen!

Creativiteit staat nu dus even op een iets lager pitje, ik maak 's avonds nog wel eens wat, maar nu de meiden deze week "Springbreak" hebben, komt daar helemaal niet veel van... (Helaas gaan mijn snailmails nu ook niet zo snel, dus de dames die er nog 1 van mij verwachten... nog even geduld!!)

Nu maar even iets anders... Wat leuk vind ik het om te zien dat mijn vorige bericht zoveel effect heeft gehad voor de betreffende blogsters!! Ik verplicht natuurlijk niemand om volger te worden bij iemand anders, maar het is toch veel leuker om te bloggen voor meerdere volgers!!! Lief dat zoveel van jullie ook deze dames zijn gaan volgen!!

Brengt me meteen bij nog een dame van het blog Sannies Creaties, zij heeft nu een leuke armbandjes give away!! Ook zij zou graag meer volgers willen, haar give away gaat eruit bij 60 volgers!!




Ga ik maar eens wat foto's maken van onze spullen hier in huis....

Fijne avond voor jullie!!

10 opmerkingen:

  1. Wat spannend hè om alles te moeten regelen voor je terugreis. Het lijkt me toch ook weer lastig spullen te moeten achterlaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me heel wat werk om weer alles te verhuizen... Veel succes alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow een hele volksverhuizing komt er aan meis :-)
    Maar wel leuk dat je weer terug naar Nederland komt!
    Of zal het je daar heel erg gaan missen?????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal de omgeving hier wel missen, het is hier het hele jaar door groen en die bergen... Maar ook wel weer zin om iedereen weer te zien!!

      Verwijderen
  4. Phoe meid wat een drukte om het weer allemaal te moeten regelen, maar ook dit gaat wel weer lukken toch ;))
    Alleen dat uitzoeken al, verschrikkelijk lijkt me 0) (ik kan nl. niks wegdoen) nadeel, nadeel maar goed.

    Succes ermee
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik ook niet zo goed in hahah!! Maar zal wel moeten nu!!

      Verwijderen
  5. O jee, jij gaar een drukke tijd krijgen. Let goed op jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat moet wel spannend zijn al die voorbereidingen voor de verhuis, ook een beetje pijnlijk dat je dingen zal moeten achterlaten waar je je aan gehecht hebt. Veel succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje. druk en spannend allemaal! Veel succes met alle voorbereidingen!! En een fijne Spring break nog :D

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!