dinsdag 16 april 2013

Birdie, birdie

Voor een grote fair in het voorjaar een paar mijl verderop, kwam er een folder binnen. Daarop zag ik een leuk vogeltje staan. Hmmmmmm... zou ik daar ook een stempel van kunnen maken??? Ik ben er nog niet zo goed in, maar ga het toch proberen!!!

Pfffff, dat viel nog niet mee!!! Die pootjes gingen bijna doormidden en het was lastig om duidelijke lijnen te snijden... Maar... ik ben niet ontevreden!!!



Ik heb de pootjes bewust anders gedaan, zo dicht bij elkaar ging me niet lukken!! Ik blijf gewoon oefenen!!

Mocht je het leuk vinden om je adres en geb. datum nog door te geven, zodat ik eventueel eens een kaartje kan sturen, mail me dan op dit mailadres!

Fijne dag allemaal!!

20 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaaaaaaaaaaa leuk !!!! niks mis mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk gemaakt zo hoor, en de pootjes zijn oke ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vogelstempeltje is ronduit schitterend !
    Mijn adres heb je nog denk ik ?
    Wil jij je adres in Nederland ook naar mij doormailen?
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat een leuk vogeltje is dat geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super goed gedaan!!! dit wil ik ook zo graag is doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi geworden!
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is leuk geworden hoor... Die kleine pootjes is inderdaad lastig. Maar goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig goed gelukt hoor!
    Ik vind het heel knap dat je dat kan.. heel, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey wat een superleuk vogeltje. Goed gelukt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hihi ♥♥♥♥ supersweet is je birdie

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is wel cute!
    Ik heb me ook aan een paar stempels gewaagd, is toch een leuk projectje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een lieverdje !!! knap gedaan ik doe het je niet na

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nog niet zo goed in????
    Hij ziet er super uit!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!