dinsdag 23 april 2013

En deze maakte ik nog vandaag...

Zou ik vandaag met van alles en nog wat bezig, kwam dat er totaal niet meer van nadat ik naar buiten ging om de was op te hangen... Het was na afgelopen 2 weken met veel regen maar redelijke temperaturen blijkbaar geweldig groeiweer voor het onkruid... Dus daar een begin mee gemaakt. Maar daar een andere keer meer over!

Aangezien ik toch nog iets creatiefs wilde doen vandaag, heb ik, terwijl de jongste aan haar huiswerk zat, toch nog een paar sleutelhangers gemaakt en een setje oorbellen voor de jongste. Zo kon ik nog even lekker prutsen en madammeke meteen helpen met haar huiswerk. De kralen van de oorbellen kreeg ik een poosje geleden van de zussen Hester en Jenneke. :-) 



Vanavond maar eens een keer op tijd naar bed, ben me een partij moe vandaag!! Even beetje bijtanken!!

Een fijne dag alvast voor jullie!!

9 opmerkingen:

  1. die vlindertjes erbij zijn wel erg gaaf ♥ mooie bellen heb je gemaakt

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Zeker de vlinders!

    Lekker slapen. Hier begint de dag weer.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou echt van de vlinderoorbelletjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ♥ wat heb je dit mooi gedaan zeg
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke sleutelhangers! En de dochter zal blij zijn met die mooie oorbelletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg! Vroeg jij nu laatst dat ik in Franeker woon? Of heb ik dat gedroomd....... X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat vroeg ik idd, heb je niet gedroomd! :-)

      Verwijderen
    2. Oh hahaha, ja ik woon in Franeker :):) Je moeder woont er toch?

      Verwijderen
  7. Leuke kleurrijke sieraden, past goed bij de mode!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!