maandag 8 april 2013

Enquete invullen??

Hallo lieve mede bloggers!!

Laatst werd me gevraagd of ik iets meer kan vertellen over het leven in Amerika. Natuurlijk wil ik dat wel!!! Zelf vind ik het niet veel anders, afgezien van enkele dingen natuurlijk!!!

Daarom vind je nu linksboven in mijn blog een korte enquête/ poll, waar je aan kunt klikken waar je graag iets meer over wilt weten. Mocht je iets willen weten over een onderwerp wat er niet tussen staat, laat dit onderwerp dan in een reactie hieronder achter. 

1 ding, politiek spreekt mij niet zo aan en kan ik dus ook niet heel veel over vertellen ;-)

Het is hier voor mij alweer zo gewoon, dat ik het verschil eigenlijk niet eens meer merk...

Alvast bedankt voor jullie reacties!!



10 opmerkingen:

  1. wat grappig ik heb gestemd, ben ook benieuwd naar de eetgewoontes, kook je gewoon of ga je net als in iedere t.v serie afhalen of uit eten? en honkballen je kinderen? met grote barbeceau's na afloop? haha! vooral het dagelijkse leven is leuk om te omschrijven denk ik, zoek de verschillen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice thinking!
    Ik wil eigenlijk nog graag iets vragen over de politiek....;)

    Nee, geintje...Natuurlijk ben ik geinteresseerd in het schoolsysteem. Maar ook zou ik het leuk vinden iets te lezen over wat voor knutselwinkels er daar zijn, hoe de prijzen zijn en wat er zoal te krijgen is!

    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De mensen zelf interesseren me wel. Dus eerder het sociale aspect. Leuke anecdotes. Dingen die je meemaakt. Wat klopt er van het stereotype beeld dat wij hier hebben over Amerikanen? Zo'n zaken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heej meis had je gelezen dat je post binnen is whihihi thnxxxxx ikke zal hem ff invullen

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Elise wat een gezellig blog heb je, ik ga je volgen Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat grappig.. xxx
    ps, had je mijn mail nog ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk blog heb je! Heb je net ontdekt ziet er super leuk uit! We komen zeker is wat vaker langs...

    Groetjes Heidi en Judith

    Neem je ook is een kijkje ( of word volger ) van ons blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie zo af en toe een berichtje van jou staan en bedacht me dat ik jouw blog nog niet heb bekeken. En nu ik hier ben aanbeland ga ik je natuurlijk wel volgen. Leuk.

    En om maar meteen op te geven waar ik wel iets over zou willen horen daar in verweggiestan, eigenlijk over alles wel een beetje. Ik ben gewoon benieuwd hoe het leven er daar rondom jou uitziet. Dus echt kiezen kan ik niet. Ik hoop dus dat veel andere bloggers ook een hoop onderwerpen aanklikken zodat alles aan de beurt komt.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen!